Dark_Messenger
Guest
Hade jag tvingats välja mellan dessa hade jag i allafall tagit torrisarna.Esquire skrev:2530359Han kanske har snaskat torrfoder med bearnaisesås...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag tvingats välja mellan dessa hade jag i allafall tagit torrisarna.Esquire skrev:2530359Han kanske har snaskat torrfoder med bearnaisesås...

Dark_Messenger skrev:2530328Klarar du att slå kattmaten?
![]()

Dr.Bike skrev:2532326
Farsan...till att börja med trodde på fullaste allvar att sås...det var nåt som bara "blev till" av sig självt om man hällde i mjölk i det man för tillfället lagade...
Så när han fick för sig att värma lite rester en lunch besående av gamla potatisar och stekta fläskkotletter, som han då kokade tillsammans i en kastrull halvfull med mjölk, ja då höll jag och syrran på att kräkas!
En lysande ide´kom till mig efter en snabbinventering av frys + skafferi.
Lunchen bestod således av ett helt fryst toskblock som jag kastat i stekpannan på full värme, m.a.o bränt på utsidan halvrått inuti...
Och till det så blev det iaf fiberrikt:
Vita bönor!
Voila!![]()

för mindre
Fyndigt. Bandvagnsnissarna i armén brukar göra samma sak har jag hört.MangeO skrev:2532396På väg hem från jobbet stannar man vid ICA å handlar en burk Bullens. Petar ner den under motorhuven nära grenröret. Väl hemma är maten färdig. Åså säjjer dåm att killar inte kan göra två saker samtidigt.![]()
Dark_Messenger skrev:2532780Fyndigt. Bandvagnsnissarna i armén brukar göra samma sak har jag hört.
Följdfråga: Måste man inte punktera burken först?
Dark_Messenger skrev:2532780Fyndigt. Bandvagnsnissarna i armén brukar göra samma sak har jag hört.
Nej.General E skrev:2533139Är det bra att man läser den här tråden på jakt efter mattips?

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |