Värst va du var glad då!

honkiie skrev:
Hatar folk som är glada, man tänker bara: vad i helvete har han att vara glad åt? Sen vill man bara slåss.

Finns inte så många att slåss med där va?
Men du verkar ha bra logistiksystem för tvätten. :tummenupp

honkiie skrev:
Jå men ipland kåmer det nån jefla årjenterare å är helt jefla nöjd å DÅ SMELLERE!

Men stoooooooooooor changs att folk orienterar i Älvsbyn, Extreme Orientation eller? :rofl

Markus skrev:
Men stoooooooooooor changs att folk orienterar i Älvsbyn, Extreme Orientation eller? :rofl

Det är ju inte riktigt i centrala älvsbyn det där, det är där jag har hojen. Lite utanför så man slipper bli av med den men snart ska jag flytta till stället på den här bilden. Hem till mor och far medans jag pluggar. Det är HYFS avsides.

Bifogat

• Resize of Resize of fetnordiken 1.jpg
    Resize of Resize of fetnordiken 1.jpg
    41.7 KB · Visningar: 57
Markus skrev:
Oj då, det verkar ju läbbigt.

Jag vet inte... Det är min sambo och mina egna kompisar som sagt det till mig. Tydligen ser jag ut som en arg bulldog på steroider eller något liknande. :va Förstår inte själv...

M.G.F skrev:
Jag vet inte... Det är min sambo och mina egna kompisar som sagt det till mig. Tydligen ser jag ut som en arg bulldog på steroider eller något liknande. :va Förstår inte själv...
Bild FFS!!!

Dumma frågor ska ha dumma svar.

Eftersom jag inte har så mkt hår på klotet, och alla andra frisyrer som inte är kort och snaggat ser ut som skit på tunnhåriga är det såklart obligatoriskt med mössa så fort de börjar blåsa snålt. Då får man ofta frågan:

- fryser du? Bara för att dom inte tycker att det är så kallt (med mickfrilla)
- Nej, jag har ju mössa. Blir mitt svar. Sen brukar dom inte fråga om jag fryser så mkt mer.

Kan även tilläggas att jag ibland slarvar lite med att ta av mig mössan i inomhusmiljöer och då kommer frågan ännu mer frekvent.

Det skulle ju kunna vara så att folk frågar för dom vill veta.

Eller bara vill prata lite med er,och inte har någon bättre öppningsreplik.

Sen grundar väl alla sådan här frågor i förändringar,Mark brukar inte ha mössa...varför har han mössa....jag frågar Mark....varför har du mössa.

Mark ber mig far åt helvete...jag slår Mark...han gråter...vi blir kompisar....jag gillar Mark.

Långa farbron skrev:
Det skulle ju kunna vara så att folk frågar för dom vill veta.

Eller bara vill prata lite med er,och inte har någon bättre öppningsreplik.

Sen grundar väl alla sådan här frågor i förändringar,Mark brukar inte ha mössa...varför har han mössa....jag frågar Mark....varför har du mössa.

Mark ber mig far åt helvete...jag slår Mark...han gråter...vi blir kompisar....jag gillar Mark.

Mark gillar Farbrorn, farbrorn slår folk han gillar dvs Mark, Mark ber han dra åt helvete, då går farbrorn ut, ute är de kallt, då snor han sig marks mössa, därför har inte Mark nån mössa.

:pannkyss

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!