honkiie skrev:Hatar folk som är glada, man tänker bara: vad i helvete har han att vara glad åt? Sen vill man bara slåss.
Finns inte så många att slåss med där va?
Men du verkar ha bra logistiksystem för tvätten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:Hatar folk som är glada, man tänker bara: vad i helvete har han att vara glad åt? Sen vill man bara slåss.
Jå men ipland kåmer det nån jefla årjenterare å är helt jefla nöjd å DÅ SMELLERE!Markus skrev:
honkiie skrev:Jå men ipland kåmer det nån jefla årjenterare å är helt jefla nöjd å DÅ SMELLERE!

Markus skrev:Men stoooooooooooor changs att folk orienterar i Älvsbyn, Extreme Orientation eller?![]()
Markus skrev:Oj då, det verkar ju läbbigt.
Förstår inte själv...Bild FFS!!!M.G.F skrev:Jag vet inte... Det är min sambo och mina egna kompisar som sagt det till mig. Tydligen ser jag ut som en arg bulldog på steroider eller något liknande.Förstår inte själv...
Långa farbron skrev:Det skulle ju kunna vara så att folk frågar för dom vill veta.
Eller bara vill prata lite med er,och inte har någon bättre öppningsreplik.
Sen grundar väl alla sådan här frågor i förändringar,Mark brukar inte ha mössa...varför har han mössa....jag frågar Mark....varför har du mössa.
Mark ber mig far åt helvete...jag slår Mark...han gråter...vi blir kompisar....jag gillar Mark.

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|