Ankan1
Ny medlem
- Gick med
- 14 Jul 2011
- Hoj
- Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Var ju några trådar sedan men nu var det tydligen dags igen för nästa dumhet i värmen.Några ärenden idag på hojen och strax innan ett köpcentrum i Malmö så hamnar jag bakom en större SUV som tillsynes helt planlöst skiftar filer ett flertal gånger utan att ge tecken eller riktigt veta var han ska ta vägen.Bestämmer mig för att stanna en bit bakom och inne på köpcentrumets parkeringsplats fortsätter den ryckiga körningen där suven helt plötsligt lägger i backen och kommer rakt emot mig i hög fart.Rusar hojen allt jag kan innan jag planerar att eventuellt lägga den på sidan så att jag inte hamnar under detta elände till bil och förare.
Tydligen hör han mig och tvärstannar och folk som sett vad som höll på att ske gestikulerar till föraren om att ta det lugnt.Då gör han ännu en rivstart och försvinner ut från parkeringen igen som ett skållat troll.Så med andra ord.Ta det lugnt därute i sommarvärmen hojåkare för man vet aldrig vilket genomsvettigt och förvirrat stolpskott i sin jungeljeep som framför detta fordon vid varmare väder när de tydligen inte inser sina brister och och har vett att försöka lugna och kyla ner sig en aning innan de tar plats bakom ratten.
Tydligen hör han mig och tvärstannar och folk som sett vad som höll på att ske gestikulerar till föraren om att ta det lugnt.Då gör han ännu en rivstart och försvinner ut från parkeringen igen som ett skållat troll.Så med andra ord.Ta det lugnt därute i sommarvärmen hojåkare för man vet aldrig vilket genomsvettigt och förvirrat stolpskott i sin jungeljeep som framför detta fordon vid varmare väder när de tydligen inte inser sina brister och och har vett att försöka lugna och kyla ner sig en aning innan de tar plats bakom ratten.
Last edited: