Världens största cameltoe?

LameViffer

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Honda VFR800 -01
worlds-biggest-cameltoe.jpg

Är det inte lite osmakligt att skratta åt en människa som har en sjukdom som fetma i det här fallet?

Goodstuff skrev:
Är det inte lite osmakligt att skratta åt en människa som har en sjukdom som fetma i det här fallet?
Jo....men jag tror inte hon vet om det....alltså att vi skrattar åt cameltoes.

Jag är ingen anatomiexpert, men det där är väl inte en "cameltoe", det är ett veck på den nedersta bilringen. :fakta

K-Micke skrev:
Jag är ingen anatomiexpert, men det där är väl inte en "cameltoe", det är ett veck på den nedersta bilringen. :fakta

Inte heller jag är anatomi expert, men isf ligger vecket 90 grader fel... :hihi

Goodstuff skrev:

Visst kan fetma i vissa fall betraktas som e sjukdom. Vissa kan ha extremt lätt att bli tjocka samt att det kan förekomma psykiska problem som gör att man äter mycket. Men enkel fakta..gör du av med mer energi än du får i dig så går du ner i vikt.Sedan att vissa människor lättare går upp i vikt baseras fortfarande på hur mycket och vad dom stoppar i sig.Vissa kan trycka i sig vad för skit som helst i ändå inte gå upp i vikt. Att skylla fetma på att det är en sjukdom tycker jag e för enkel förklaring.Om folk tog lite mer ansvar för vad dom stoppar i sig så skulle det inte vara ett så stort problem som det är idag. Ser dagligen folk som är på tok för överviktiga som köper hur mycket godis som helst och passar samtidigt på att ge ungarna stora påsar samtidigt.. näää skärpning på sånt :kocko

K-Micke skrev:

Exakt, jag tror faktiskt inte ens man ser hennes... ja ni vet.
Förövrigt ser de där "sträcket" ut som de är dit "ritat".

visst sjutton ser det photoshoppat ut...
Skuggningen stämmer inte alls med övriga skuggor.

Hmmm, men festligt är det dock! :hihi

*/ ?>
Back