Världens härligaste män!

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Men i övrigt är programmet ett riktigt bottennapp, och programledaren är ju inget att hänga i julgranen :)

Excuse me...men vad är det för program...vilken kanal?? Vad går det ut på?? :va Just nu har jag bara TV 4 så det är förmodligen inte där. Och man behöver inte ens knäppa på TV:n med bara den kanalen.

En gång i tiden, tills för bara några år sen faktiskt var jag en levnadsglad gunstigjunke....när alla cheyer (även de som verkar vara gudomliga tills de får en äggstocksattack) visar sig vara psychon så ger man bara upp och låter dumburken följa en till graven. I mitt fall med kåm hems basutbud:mad:

Teo :pannkyss det måste finna lite hopp för dig att hitta en schysst donna som inte är psyko...jag håller hårt i tummarna för det.

Jörgen..du kanske har gjort det enda rätta som konverterat. Eller det kanske inte ens behövdes någon konvertering.

Last edited:
Massa tröstande ord till fantastiska män...

Se där - Mad i festmode! Inte illa! :tummenupp (bra byte)

Du har helt rätt och Jag känner redan rötan innombords, hur rigor mortis sakta tar över min svaga lekanmen.

En gång i tiden, tills för bara några år sen faktiskt var jag en levnadsglad gunstigjunker med mål och affärsideér. Men när default svar från samtliga myndigheter man vänder sig till i samtliga ärenden är: ehhh näe och när alla cheyer (även de som verkar vara gudomliga tills de får en äggstocksattack) visar sig vara psychon så ger man bara upp och låter dumburken följa en till graven. I mitt fall med kåm hems basutbud:mad:

Du måste absolut mena: Den dan jag fyllde förtitre år.... :gråta

Feministakademikern. Den värsta sortens kvinna tänkas kan.

Fy fan ja.

Tack men uppfödd i skärgården som Jag är så hanterar Jag knopar med finess. Givetvis ingen egenskap som går hem nånstans i det här jevvla förmyndarsamhället där man efterfrågar adhd.

Vardå?? Jag (och till del Jörgen) har jobbat "därute" i 15 år.
Talk to me Goose!

Last edited:
Asiaten är den enda snygga killen i det programmet

Hm, hur vet du det... höll jag på att fråga! ;)
Men kom på mig själv.
Ja du har säkert rätt som vanligt. Jag har inte (lyckligtvis) sett programmet, då teve inte står på MIN repertoer.

Teo är från "hotisland" som en annan typ...

Äh - vaffan, det är ju inte "skärgårn"
Det är ju ff "brown water" jälla bräckvattenseglare!! :lol
Kom igen när ni är utanför åtminstone Kanholmsfjärden. DÅ börjar vi snacka skärgård.

Jag har inte kollat på skiten :banana Såg bara den fula programledaren bak i Metro där de skrev om programmet. Jag hoppas jag snubblar och bryter nacken innan jag ser sånt där.

Metro och Arboga låter som en udda kombo... Har du varit i storstan? ;)
Eller har du snattat gratistidningar på "pendeltåget" (som de oblygt kallar ert tåg från hotaheiti till sthlm)

Last edited:
Äh - vaffan, det är ju inte "skärgårn"
Det är ju ff "brown water" jälla bräckvattenseglare!! :lol
Kom igen när ni är utanför åtminstone Kanholmsfjärden. DÅ börjar vi snacka skärgård.
Haha, Kanan har jag varit ute å paddlat havskajak på när det blåste.
Det var intressant...
Jävlar vilka vågor!
Jag har bott prcis vid Kanan, i Stavsnäs.

Hm, hur vet du det... höll jag på att fråga! ;)
Men kom på mig själv.
Ja du har säkert rätt som vanligt. Jag har inte (lyckligtvis) sett programmet, då teve inte står på MIN repertoer.

En del program på Discovery är den enda uthärdliga underhållningen i TV-utbudet tycker jag. Mythbusters och krabbfiskarna tycker jag tex är bra. Annars är det mest nyheter.

Var det inte du som skrev en massa om programmet Idol förresten? Sån skit har jag inte sett ett avsnitt av, ingen dokusåpa heller. :tungan

Grant Imahara heter han tydligen

grant-r2d2.jpg

Last edited:
Haha, Kanan har jag varit ute å paddlat havskajak på när det blåste.
Det var intressant...
Jävlar vilka vågor!
Jag har bott prcis vid Kanan, i Stavsnäs.

Coolt! :yoparty

Och Stavsnäs, där lastde vi alltid båtarna när vi skulle till Korsö.

En del program på Discovery är den enda uthärdliga underhållningen i TV-utbudet tycker jag. Mythbusters och krabbfiskarna tycker jag tex är bra. Annars är det mest nyheter.

Var det inte du som skrev en massa om programmet Idol förresten? Sån skit har jag inte sett ett avsnitt av, ingen dokusåpa heller. :tungan

Grant Imahara heter han tydligen

grant-r2d2.jpg

Jodå - jag skrev en massa om FENOMENET Idol. Inte för att jag sett en MASSA program!
Det undanbad jag mig på ett tidigt stadium.
(vet inte varför, men jag satt och skämdes när nån var FÖR usel... :D)

Btw: Är det inte R2D2 han skruvar på?

Last edited:
Hmm...

Vi har redan varit inte på temat lite, men jag saknar:

Cåpywriterbrewden

Ni vet, hon den smala brewden med dom tjocka svarta glasögonbågarna, svarta kläderna, korta svarta håret och kan allt om marknadspsykologi men ingenting om reklambyråns kopiator.

Jag kan bara meddela att om du tror att det finns en ledig plats för en jävla kommunistyngel från Umeå så kan du glömma det. Att du inte permanentbannats för dina påhopp på medlemmar med allvarliga problem är en gåta. Ska nog starta en insamling med bajs att skicka till dig istället, ditt stubbmongo.
Puss på dej med! Vi borde gå en drejningskurs tillsammans, du och jag. :pannkyss

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT