Världens härligaste män!

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Jag blir orolig för er. Sitta och kolla på hjärntvätt-tv. Detta är era liv och de slutar en sekund i taget.

Du har helt rätt och Jag känner redan rötan innombords, hur rigor mortis sakta tar över min svaga lekanmen.

En gång i tiden, tills för bara några år sen faktiskt var jag en levnadsglad gunstigjunker med mål och affärsideér. Men när default svar från samtliga myndigheter man vänder sig till i samtliga ärenden är: ehhh näe och när alla cheyer (även de som verkar vara gudomliga tills de får en äggstocksattack) visar sig vara psychon så ger man bara upp och låter dumburken följa en till graven. I mitt fall med kåm hems basutbud:mad:

Du har helt rätt och Jag känner redan rötan innombords, hur rigor mortis sakta tar över min svaga lekanmen.

Gå och köp boken "Fight Club" och läs den. Sen läser du "Anarkistens Handbok" på näten. Sen börjar du blogga om ditt nya liv.

Eller så hänger du dig. Jag ska hänga mig, men har inte tid ikväll.

Gå och köp boken "Fight Club" och läs den. Sen läser du "Anarkistens Handbok" på näten. Sen börjar du blogga om ditt nya liv.

Eller så hänger du dig. Jag ska hänga mig, men har inte tid ikväll.

Jag tror Jag hänger mig jag med.

Ja jag med, plus Discovery! :yoparty Men favvosvetsarbruden har ju slutat i Mythbusters :gråta

tanka ner de första säsongerna så kan du se henne på repeat hur mycket du vill:tummenupp duger inte kari annars?:va visserligen svetsar hon inte lika mycket men hon gillar ju pojkleksaker och explosioner iallafall:nicka :pojkflicka

Världens härligaste män...det var ju i den produktionen Papa Dee skulle medverka :D

tanka ner de första säsongerna så kan du se henne på repeat hur mycket du vill:tummenupp duger inte kari annars?:va visserligen svetsar hon inte lika mycket men hon gillar ju pojkleksaker och explosioner iallafall:nicka :pojkflicka

Jag har redan sett alla avsnitten med henne tror jag. :D

Kari är en bombad standardbrud tycker jag, fnittrig och springer och gömmer sig när det smäller till. Gråter när hon är testperson, kan inte svetsa osv. :dummer

Scottie är ju en vuxen kvinna med integritet och yrkesstolthet. Vi har haft trådar om henne

Varför ser ni skiten OCH erkänner det?

Jag har inte kollat på skiten :banana Såg bara den fula programledaren bak i Metro där de skrev om programmet. Jag hoppas jag snubblar och bryter nacken innan jag ser sånt där.

Jag har redan sett alla avsnitten med henne tror jag. :D

Kari är en bombad standardbrud tycker jag, fnittrig och springer och gömmer sig när det smäller till. Gråter när hon är testperson, kan inte svetsa osv. :dummer

Scottie är ju en vuxen kvinna med integritet och yrkesstolthet. Vi har haft trådar om henne

aha:D

jag vet inte riktigt om jag håller med där... gråta har jag bara sett henne göra en gång och det var i det där tortyravsnittet när till och med tory bröt ner så det kan man väl inte riktigt beskylla henne för... sen tycker jag personligen att det är fint när en tjej skrattar/ler/är glad så länge det inte sker på ett sånt där fjortisaktigt vis, typ "tihi, fniZz". och springer och gömmer sig?:va det är väl ändå hon som brukar säga att det inte är ett riktigt MB-avsnitt förrän de fått spränga nåt i luften?:D
att hon inte kan svetsa håller jag dock med om, men vad ska man förvänta sig av nån som ägnar sig åt skulpturering och annat artisteri? men visst, bristande svetskundkaper är ett stort minus.

och jag håller med om att scottie är bättre på alla sätt och vis (vet dock inte om hon ser bättre ut...?:va) men jag menade bara att det kanske går bra med kari också nu när scottie inte är med längre?:) man tager vad man haver så att säga...

Jag tror Jag hänger mig jag med.

För den händelse du planerar att iscensätta din hädanfärd här i Eken så kan jag rekommendera Pille Repmakare på Skeppsholmen. Han har bara kvalitetsprodukter, även i sisal och hampa för den som gillar traditionella naturmaterial. Han kan även hjälpa dig med de rätta knoparna om du känner att sinnet sviker. Ingen kund har ännu trillat ned!

Last edited:
För den händelse du planerar att iscensätta din hädanfärd här i Eken så kan jag rekommendera Pille Repmakare på Skeppsholmen. Han har bara kvalitetsprodukter, även i sisal och hampa för den som gillar traditionella naturmaterial. Han kan även hjälpa dig med de rätta knoparna om du känner att sinnet sviker. Ingen kund har ännu trillat ned!

Tack men uppfödd i skärgården som Jag är så hanterar Jag knopar med finess. Givetvis ingen egenskap som går hem nånstans i det här jevvla förmyndarsamhället där man efterfrågar adhd.

Tack men uppfödd i skärgården som Jag är så hanterar Jag knopar med finess. Givetvis ingen egenskap som går hem nånstans i det här jevvla förmyndarsamhället där man efterfrågar adhd.

Om det inte vore för att kalisen ändå kommera att skära ned en så skulle det vara spejsat att hänga sig med en engelsk säckknop :D

"Kolla vad dåren har gjort, vilken djävla konstnär va!" skulle bylingarna säga till varandra innan dom skar ned en! :yoparty

Last edited:
Om det inte vore för att kalisen ändå kommera att skära ned en så skulle det vara spejsat att hänga sig med en engelsk säckknop :D

"Kolla vad dåren har gjort, vilken djävla konstnär va!" skulle bylingarna säga till varandra innan dom skar ned en! :yoparty

haha och så botoxar man fejan till en överlägsen hån-min.

Vad skulle man ha för urtyper av kvinnor då?

Österlenkärringen
Vänsterprettot
Efterblivna konstnären
Trailerpark bruden
Motorintresserad flata
Bimbostudentskorna
Kontorsludret
Nattklubbs teens
Redig tjej
Jörgen Karlsson
Djurvännen

Finns det fler?

Feministakademikern. Den värsta sortens kvinna tänkas kan.

Ful är hon också, vem fan vill borra henne!? :mad:
Man ska inte snåla med kuken.
Jag hade gjortna.
Vad skulle man ha för urtyper av kvinnor då?

Österlenkärringen
Vänsterprettot
Efterblivna konstnären
Trailerpark bruden
Motorintresserad flata
Bimbostudentskorna
Kontorsludret
Nattklubbs teens
Redig tjej
Jörgen Karlsson
Djurvännen

Finns det fler?
Och i vilken av dessa urtyper hör Marcus flickvän hemma?

Och i vilken av dessa urtyper hör Marcus flickvän hemma?

Jag kan bara meddela att om du tror att det finns en ledig plats för en jävla kommunistyngel från Umeå så kan du glömma det. Att du inte permanentbannats för dina påhopp på medlemmar med allvarliga problem är en gåta. Ska nog starta en insamling med bajs att skicka till dig istället, ditt stubbmongo.

Feministakademikern. Den värsta sortens kvinna tänkas kan.

Ryms i vänsterprettot. :fakta

Last edited:
En polare var med i avsnittet med "snyggingen" och jag kunde inte sluta garva på hela kvällen :D Men i övrigt är programmet ett riktigt bottennapp, och programledaren är ju inget att hänga i julgranen :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti