Världens coolaste moped-dragster

Synd, jag köpte en KX500 i somras och mätte lite på min 07a YZF. Det såg ut som att det fanns en liten möjlighet att få in den utan att kapa ramen. Men då fortsätter jag söka efter ett KTM-chassi.

leta efter ett yz250chassie samma år så funkar det kanon.
 
är det någon här som har haft en moped parallell twin?
i så fall byggde du den själv?
det hade varit coolt att bygga en sådan.
 
jag undrar vart man köper dragbrotch för tillverkning av splinsade hål.
jag ska tillverka ett nav till en moped
 
hur gör dom för att förlänga vevaxeln?
förstår inte riktigt hur dom gör!
för övrigt förstår jag konceptet. bord inte vara
så svårt att bygga. det ar bara hur dom kopplar i hopa två vevaxlar som förbryllar mig.
någon vänlig skäl borde veta hu dom gör det.
 
jag går i tankarna på att bygga en sådan motor.
det är därför jag vill vet hur det görs me d vevaxeln!
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top