Världens bästa låt ..... just nu...

Halogen skrev:
2067425
Du behöver nog inte oroa dig. Housemusiken har ju bara funnits i en 15-20 år, tveksamt om den har hunnit sprida sig ända upp till Dalarna ännu. :hihi

Klockrent... :tummenupp

lappmögel skrev:
2067367 Rätt så rätt och då suger verkligen Vikingarna grovballe. då kan man ju räkna ut ungefär hur bra den där låten är!!! Ger mig fan på att skita kommar att spelas ikväll då man ska ut, då garanterar jag ett det kommer att bli ett nytt dalauppror, huka er Gävlebor och skåningar BÄVA för vår vrede!!!
Räkna ut?!?1 Har du inte lyssnat??? Och sen så ska du vara snäller annars blir jag lessen och DET vill du inte... :rolleyes:

Matulda skrev:
2067432 Klockrent... :tummenupp

Räkna ut?!?1 Har du inte lyssnat??? Och sen så ska du vara snäller annars blir jag lessen och DET vill du inte... :rolleyes:

Jodå jag kämpade i säkert 15 sek på ett grymt dunka dunka längre kom jag aldrig, fixar inte det nykter och städad, måste nog bedöva sinnena lite först. Jag snäll det är jag väl alltid vet du väl!!
Nä det har nog tagit en 15-20 år för housen att komma hit till dalarna, tur för oss va!!

lappmögel skrev:
2067474 Jodå jag kämpade i säkert 15 sek på ett grymt dunka dunka längre kom jag aldrig, fixar inte det nykter och städad, måste nog bedöva sinnena lite först. Jag snäll det är jag väl alltid vet du väl!!
Men kära du.. lyssna och lyssna rätt knäck en bira and be a scumbag... :pannkyss

Matulda skrev:
Spela Om och lyssna rätt... :pannkyss

Bara för din skull Mr K ska jag höja volymen ännu ett steg och ge den ett försök till :kiss

Edit: Efter en seriös utvärdering kom jag fram till följande: Full som ett ägg, klockan 3 på natten, pheeta högtalare. Då och endast då vrockar denna remix vröv :D

Last edited:
kaZmur skrev:
2067586 Bara för din skull Mr K ska jag höja volymen ännu ett steg och ge den ett försök till :kiss

Edit: Efter en seriös utvärdering kom jag fram till följande: Full som ett ägg, klockan 3 på natten, pheeta högtalare. Då och endast då vrockar denna remix vröv :D
Snart har du fått till det :pannkyss

lappmögel skrev:
2067525 Jajaja lär väl försöka igen då!!! :huvet hej med er allihopa nu försvinner jag in i dimman. :banana
Have fun... besökte dimman och ett biljardbord igår... OBS: Jag spelar inte biljard :D

Matulda skrev:
2067610 Snart har du fått till det :pannkyss

Have fun... besökte dimman och ett biljardbord igår... OBS: Jag spelar inte biljard :D

Houston we have a problem: Ett antal Jäger (gott va matulda) och låten är inte ett djävla dugg bättre, bara att konstatera funkar inte i berget!!
Just nu snurrar Timbuks det löser sig.
Ha det

lappmögel skrev:
2067708 Houston we have a problem: Ett antal Jäger (gott va matulda) och låten är inte ett djävla dugg bättre, bara att konstatera funkar inte i berget!!
Just nu snurrar Timbuks det löser sig.
Ha det
Du är en äcklig människa...Gott?!!! DET om ngt är kräkmedel.. Lyssna om Lyssna rätt.. Stå upp.. Loud ska det vara... :yoparty SKA få berget rocka loss..

Matulda skrev:
2067746 Du är en äcklig människa...Gott?!!! DET om ngt är kräkmedel.. Lyssna om Lyssna rätt.. Stå upp.. Loud ska det vara... :yoparty SKA få berget rocka loss..

Misstänker att när jag inte står längre kommer den låten att accepteras i min neandertal hjärna, som med damerna ju mer promille desto finare blir de. Men hur det blir när man kliver ur koman är ju en annan sak. :hihi

lappmögel skrev:
2067772 Misstänker att när jag inte står längre kommer den låten att accepteras i min neandertal hjärna, som med damerna ju mer promille desto finare blir de. Men hur det blir när man kliver ur koman är ju en annan sak. :hihi
Du vet att jag är fin utan alkohol och detsamma gäller låten.. bara du som är ovanligt bångstyrig just nu... :pannkyss

den kanske är bra på småtimmarna när man tar dem sista ölen och är som mest lätt-road ..

kanske..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...