Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När jag var där 95-98 så fanns det fantist ett par bra ställen. Alla som tycker det e bra har fattat och de andra får lyssna igen ett par gånger ....... Cause he's a scumbag don't you know ........loser skrev:2065073Bra House ställen på kanariöarna? Well, that´s a contradiction in terms!![]()
Zee skrev:2066886En tråd om världens bästa låt och ingen har nämnt "Gillalalalaläget"???
Sansa er, mina herrar.
skoteridioten skrev:2066892Är du seriös?!![]()
Mr K skrev:2066777När jag var där 95-98 så fanns det fantist ett par bra ställen. Alla som tycker det e bra har fattat och de andra får lyssna igen ett par gånger ....... Cause he's a scumbag don't you know ........
Zee skrev:2066921Och du ska ha vatt medlem sen Juli -03 och frågar en sån fråga? Sansa dig.![]()
Loud....PiEn skrev:2067093dunk dunk is the shit!![]()
Gå och lägg dej..Snorfen skrev:2067237Our House med Madness är ju bra....![]()
Spela Om och lyssna rätt...kaZmur skrev:2067127Arctic Monkeys rockar, fast inte denna koksgrävling-remixen
Tacka vet jag originalet!![]()
Kerplunk skrev:2067333Förstår inte hur man kan lyssna på sån dynga, man blir ju bara stressad av skiten ju...![]()
Du har bra musiksmak .... och hojsmakPiEn skrev:2067093dunk dunk is the shit!![]()
Halogen skrev:2067344Du har kanske inte rytmen i kroppen? Stackars dig.![]()
![]()
Halogen skrev:2067344Du har kanske inte rytmen i kroppen? Stackars dig.![]()
![]()
Kerplunk skrev:2067356Nä, jag har väl inte det och inte är jag ledsen för det heller...![]()
Skulle hellre lyssna på Vikingarna än den där bajsmusiken!![]()
Jonathan skrev:2067354vart är känslan ?
Kerplunk skrev:Nä, jag har väl inte det och inte är jag ledsen för det heller...
Skulle hellre lyssna på Vikingarna än den där bajsmusiken!
lappmögel skrev:Ger mig fan på att skita kommar att spelas ikväll då man ska ut, då garanterar jag ett det kommer att bli ett nytt dalauppror, huka er Gävlebor och skåningar BÄVA för vår vrede!!!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |