Halogen
Apajävel!
Ljunghusen skrev:2064799Ööööö lyssnar folk på sånt trams?
Vad lyssnar du på då? Säkert nåt ännu tramsigare.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ljunghusen skrev:2064799Ööööö lyssnar folk på sånt trams?
Fotrally skrev:Det bästa med låten var att den höll takten till dessa ----->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
efter 3,5år som house-dj på kanarieöarna så har jag lirat det mesta och denna är bara så världsbäst ...... just nu ....Halogen skrev:2064714Jeez, man kan ju tro att folk aldrig har hört house innan. EN halvbra låt och ni tappar koncepterna helt och hållet.![]()
Matulda skrev:2064885efter 3,5år som house-dj på kanarieöarna så har jag lirat det mesta och denna är bara så världsbäst ...... just nu ....
/Mr K i Matulda
Kan det vara en kille som hade en liten svenskpub i Bahia de Felis.......Halogen skrev:2064904Nähä? Coolt!![]()
Då undrar jag bara.. Om jag säger Thomas Bangalter, hur reagerar du då?
Matulda skrev:2065019Kan det vara en kille som hade en liten svenskpub i Bahia de Felis.......
/Mr K på Matulda
Matulda skrev:2064885efter 3,5år som house-dj på kanarieöarna så har jag lirat det mesta och denna är bara så världsbäst ...... just nu ....
/Mr K i Matulda
Matulda skrev:2064752Man kan inte tappat ngt man aldrig haft,,,![]()
You are the only one...Mackis skrev:2065228Kul Kul![]()
Man ska inte erkänna något.. Aldrig....Halogen skrev:2065047Får erkänna att det inte var det svaret jag väntade mig..![]()
lappmögel skrev:2065896Men för i helvete Matulda på gasen, nu måste ta mig fan någon medicin stigit dig skapligt åt huvet, eller annars var du smittad av någon elak form av bakterie i skåneland, dylik musik (nä inte musik, men jag måste väl skriva det så vi inte tappar tråden) får man ju spatt på. Låter ju nästan värre än nån gammal Ducce eller??![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |