Jag har crashat min hoj och lämnat in den på firma!
De sa att det var en solklar inlösen!
Och min fundering är om någon har en rimlig uppfattning om hur mycket försäkringsbolaget kan tänkas skriva ner värdet på den
Och hur mycket kan jag gå med på i ner skrivning??????
Nu har jag fått besked i från försäkringsbolaget
De värderar min hoj till 108k -6000 i självrisk!
Plus utrustning och förlorad inkomst mm.
Det tycker jag är ganska OK!
Vad tycker ni?
De sa att det var en solklar inlösen!
Och min fundering är om någon har en rimlig uppfattning om hur mycket försäkringsbolaget kan tänkas skriva ner värdet på den
Och hur mycket kan jag gå med på i ner skrivning??????
Nu har jag fått besked i från försäkringsbolaget
De värderar min hoj till 108k -6000 i självrisk!
Plus utrustning och förlorad inkomst mm.
Det tycker jag är ganska OK!
Vad tycker ni?
Last edited:


