FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Undrar om Karl den Tolfte har ollat den?
Drottning Kristina snigelslemmade den innan hon abdikerade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker du ska lägga ut den på blocket och förstärka dess tvivelaktiga historia. Ljug om att halva familjen Wahlgren har avlats fram i den eller nåt.![]()
Sant, men jag skippar det där med Wahlgren för då lär ingen våga knulla i den när de ser vad det blir för jävla människor
Sportbike, om jag inte minns helt åt helvete fel så levde väl den gubbfan på typ 1500/1600-talet så jag antar att han inte bodde på stadshotellet när denna soffa stod där
Men vår förre homosexuella konung har säkert fått sig ett par omgångar i den, det betvivlar jag icke
Det om något borde ju höja värdet på den? Bara tanken på Gustav #nånting tillsammans med Kurt Haijby gör ju soffan till ett väldigt fint exemplar...
Var glad om du slipper betala för att bli av med den.
Ett tips: Den brinner nog bra.
Nu är du negativ
Fick faktiskt ett svar från värderare; Allt mellan 1500-4000:-, utropspris på 1000:-. Dåligt att ge ett så stort spann men kanske förklaras det av skick etc. Min är ju, bortsett från all kunglig säd som inte syns, i mycket bra skick.
Den åker ut på blocket för några tusingar, i slutänden kanske jag får betala ändå för att bli av med den...
Nu är du negativ
Fick faktiskt ett svar från värderare; Allt mellan 1500-4000:-, utropspris på 1000:-. Dåligt att ge ett så stort spann men kanske förklaras det av skick etc. Min är ju, bortsett från all kunglig säd som inte syns, i mycket bra skick.
Den åker ut på blocket för några tusingar, i slutänden kanske jag får betala ändå för att bli av med den...
Den ska ju fraktas också och stora, tunga möbler är väl inte så väldigt roliga att bära omkring på. Får hoppas att någon stackare blir intresserad och inte förstör din trapp igen....
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |