magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
nu handlar ju tråden om engelskmännens värdighet men måste ändå offtopic:a lite.
svenskar verkar på något vis inte vilja komma ut i världen och gör de de blir de ändå hånade.
kolla ex. milanovic som körde blygsamma resultat i världen men blev mest hånad under namnet miljonärnovic mer än för hans resultat.
kolla stigfelt,lyckades komma hela vägen upp till motogp,blev hånad för stigvält eller"hans pappa har kontakter".
kolla gull,som ändå var god på väg ut i europa,då var det för dålig konkurrans enligt kritikerna,och då hade han ändå börjat nämnas i pressen,bara det är en bedrift,när han börjar köra bra i pro superbike så blev talet istället,men nu kör han ju inte i världen längre.
kolla stensmo,lyckades ta mod till sig och anmäla sig i vm,hade han kommit 8:a så hade ingen skrattat,nu kom han långt ner och då var det svemos fel mm.
själv så har jag aldrig begripit varför folk hånar de som försöker,oavsett om det är sandstream eller gull,står de inte i leden och går vidare som etta i sin serie så nog talas det oftast negativt.
hade jag själv haft pengar så hade jag kört r6 cup och säkert kommit sist varje ggr men i min värld hade jag varit nöjd med det,men läst sporthoj skulle man nog inte gjort om man inte haft gott självförtroende
bara hoppas fler försöker,har fortfarande andreas höjner i friskt minne,sålde allt han ägde för att försöka en säsong i bsb,grymmt av han och grymmt av alla som försöker,även om man är 3:a i sverige så är det faktiskt bättre att vara 30:e i vm,så tycker jag
Här fick du till det!!! Off topic men bra rutet!!