vänstersvängande bilar

RonJeremy skrev:
Blev jävligt arg och uttryckte mig hårt kanske men ändå..... hallå! Förväntade du dig att bilen skulle uppfatta din fart eller?
nej men han får väl gissa :)
ledtråd: nånstans mellan 90 å 350

Zee skrev:
Jag tror att det som är så svårt är att du har bristande förståelse för trafiklagarna, bristande logik i din egen resonering och framförallt dåligt självförtroende vilket leder till att du måste ha en 300 km/h-hoj, va kung i korvmojen (tror du iaf, jag lovar att alla tjejer över 14 år genomskådar dig). Du tror dig vara bättre förare en genomsnittet och du tror att du alltid har kolla på läget samt att du tror att du kör defensivt.

Tyvärr har du fel på alla punkter. Själv tycker jag att Valmers sammanfattade det hela ganska bra i hans retoriska svar.
du har rätt, hayan är en förlängare...det erkänner jag

h01hmt skrev:
tack, du svarar iaf som en människa.
jag tillägger: jag brukar inte köra 220 på 90 väg.
förlåt

Tyvärr så brukar jag det men jag försöker skärpa mig, orsaken till att jag kunnat göra det så länge (tar i trä) är just att jag behandlar alla som "vänstersvängare".

Se det ungefär som om du åker skidor och närmar dig någon bakifrån; mycket snabbare! Det är inte lätt om snarare omöjligt för denna att se dig. Så om alla använder blinkers är jag nöjd, resten är upp till mig och dig!

Fantisera i trafiken och bromsa hellre en gång för mycket än en gång för sent!

Mvh Stefan

stephenj skrev:
Tyvärr så brukar jag det men jag försöker skärpa mig, orsaken till att jag kunnat göra det så länge (tar i trä) är just att jag behandlar alla som "vänstersvängare".

Se det ungefär som om du åker skidor och närmar dig någon bakifrån; mycket snabbare! Det är inte lätt om snarare omöjligt för denna att se dig. Så om alla använder blinkers är jag nöjd, resten är upp till mig och dig!

Fantisera i trafiken och bromsa hellre en gång för mycket än en gång för sent!

Mvh Stefan
mycket bra talat.
nu fick jag lite å tänka på
har du pedagogisk utbildning?

h01hmt skrev:
mycket bra talat.
nu fick jag lite å tänka på
har du pedagogisk utbildning?

Då försöker vi båda två då! :tummenupp

Nej, har iofs hållt lite utbildningar men bara inom IT, men liknelser brukar fungera bra om man inte ska bygga en religon på dem som i Bibeln för då kan man tydligen tolka dem precis hur man vill :rolleyes:

Du vet ju hur det är med Hayan, känns som om man rusar ned för en hygglig svartpistad backe, så jag visste att du skulle förstå :)

Nyheter
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey