Vänner Marathon på Femman!

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Weeee, dom är ju för sköna, tio avsnitt och en intervju med Jay Leno, som jag faktiskt inte tror jag sett!

Har iofs nästan alla avsnitt utan den sista säsongen, men endå, nu är det ju på tv! :)

:tummenupp :yoparty

Coola Ola skrev:
Ja, fyfan.... 5 timmars prime-time tvtid åt helvete. :zpy :D
Så den enda som bemödar sig att svara är en som har som grej att hata, och dizza, det som folk i allmänhet gillar, bara för att få vara "speciell"..
Lycka till med det :tummenupp
Friends Rockar..

:tungan :hihi

japp vänner är :tummenupp ... men jag pallar inte sitta framför tv:n så länge. såg ett avsnitt det får räcka. har det sista avsnittet varit eller är det nu på onsdag?

brinckis skrev:
japp vänner är :tummenupp ... men jag pallar inte sitta framför tv:n så länge. såg ett avsnitt det får räcka. har det sista avsnittet varit eller är det nu på onsdag?
Vet inte, har inte följt det på tv, dom är bra, men pallar inte passa tider och så, Tanka på nätet, såg den sista säsongen för ett bra tag sen!

Hultan skrev:
Så den enda som bemödar sig att svara är en som har som grej att hata, och dizza, det som folk i allmänhet gillar, bara för att få vara "speciell"..
Lycka till med det :tummenupp
Friends Rockar..

:tungan :hihi

Jo, de brukar säga att jag är speciell. Är inte det nåt bra menar du? :va

Sitter också och kollar men trodde att de skulle vara de 10 bästa avsnitten. Det är ju bara en massa Thanksgiving avsnitt :(

Femman repris kanalen no1..

Har dom slutat med fresh prince i bel air än...

sandstream skrev:
Sitter också och kollar men trodde att de skulle vara de 10 bästa avsnitten. Det är ju bara en massa Thanksgiving avsnitt :(

Har just suttit som klistrad vid dumburken i 5 timmar :huvet .
Stämmer bra att det är sista avsnittet nu på Onsdag :tummenupp

sandstream skrev:
Sant, det var inte dom bästa på långa vägar..

Hur tänkte du när du valde forum för denna tråd? Enbart Vänner-fans från Göteborg får vara med att diskutera eller? :va

sgtpepper skrev:
Hur tänkte du när du valde forum för denna tråd? Enbart Vänner-fans från Göteborg får vara med att diskutera eller? :va

Hade du nåt du verkligen ville säga i tråden eller? :rolleyes: Iofs, ingen som säger nåt vettigt här men... eh... whatever.. :hihi

Coola Ola skrev:
Hade du nåt du verkligen ville säga i tråden eller? :rolleyes: Iofs, ingen som säger nåt vettigt här men... eh... whatever.. :hihi
Nej, egentligen inte. Jag blir bara väldigt lätt upprörd och konstiga forumval för postning av trådar är något jag verkligen går igång på. :)

Jag ser inte riktigt hur TV-serien Vänner är kopplad till Göteborg. Är det för att ni är så goa och glada där nere, precis som i Vänner? :D

Jag tycker nog att göteborgare verkar lättretliga och snarstuckna. Lillebrorskomplexet, antar jag.

*/ ?>
Back