Vänner Marathon på Femman!

sgtpepper skrev:
Nej, egentligen inte. Jag blir bara väldigt lätt upprörd och konstiga forumval för postning av trådar är något jag verkligen går igång på. :)

Jag ser inte riktigt hur TV-serien Vänner är kopplad till Göteborg. Är det för att ni är så goa och glada där nere, precis som i Vänner? :D

Det är för att göteborgare är så konstlade och ytliga, precis som i serien. (till skillnad från er sthlm:are :D)

-edit- fan vad jag spammar....

Coola Ola skrev:
Det är för att göteborgare är så konstlade och ytliga, precis som i serien. (till skillnad från er sthlm:are :D)

-edit- fan vad jag spammar....
Nej, nej, det vet ju alla att vi Stockholmare är superytliga brats som aldrig gjort ett ärligt dagsverke, ser ni inte på Dolce Vita på femman? Ni göteborgare är jordnära mysfarbröder som Kurt Olsson! :)

Mattias skrev:
Jag tycker nog att göteborgare verkar lättretliga och snarstuckna. Lillebrorskomplexet, antar jag.
Maaaan , det är ju precis så jag ser sthlm:are, och då är det inte en generalisering, nej alla är verkligen det...

Hultan skrev:
Maaaan , det är ju precis så jag ser sthlm:are, och då är det inte en generalisering, nej alla är verkligen det...
@CoolaOla
@Långa farbron

Judas...

:-)

Och snart är det jag trodde skulle varit i söndags! Dom roliga dokumentärerena och intervjuerna med "friends"..

:hoppa

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...