Vänner från öst!

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Nu är jag glad!

Jag har ägnat dagar åt att riva ner sju lager tapet. Jag har offrat blod, knogar, svett och tårar bara för att inse att jag inte skulle hinna flytta in i min nya lägenhet så fort som jag hoppats.
I söndags kväll fick jag nog och beslöt mig för att ringa "polackerna"! Efter ett samtal på måndag kväll var saken fix. Killen kom och tittade på lägenheten idag och sätter igång imorgon med att riva ner resten av tapeten, bredspacklar hela skiten, sätter upp microlit och avslutar med att måla.
Jösses vad skönt det ska bli att njuta av julmaten på julafton, ligga i soffan och dega framför tvn och veta att han står hemma hos mig och målar. :banana

Tänk vad bra det skulle vara om det alltid fungerade så smidigt. Mer polacker åt folket!

God jul på er!

Såååå... är "polackerna" polacker eller inte? :D

Edit: Go Jul o lycka till med nya lgn! :)

Bärplockare är väl bra och billiga ända tills man inser att det går tre st på en (1) "riktig" hantverkare...

Jag älskar EU :) bort med överbetalda lata hantverkare som inte kan passa tider.

Kleiv skrev:
Jag älskar EU :) bort med överbetalda lata hantverkare som inte kan passa tider.

...som dricker upp din sprit, kopierar dina hemnycklar, använder takfärg på väggarna och så vidare. :brynad

Markus skrev:
...som dricker upp din sprit, kopierar dina hemnycklar, använder takfärg på väggarna och så vidare. :brynad

Behöver väll inte ta första bästa snubbe du hittar på gatan, typ en alkis eller liknande :)

Solan skrev:
Nu är jag glad!

Jag har ägnat dagar åt att riva ner sju lager tapet. Jag har offrat blod, knogar, svett och tårar bara för att inse att jag inte skulle hinna flytta in i min nya lägenhet så fort som jag hoppats.
I söndags kväll fick jag nog och beslöt mig för att ringa "polackerna"! Efter ett samtal på måndag kväll var saken fix. Killen kom och tittade på lägenheten idag och sätter igång imorgon med att riva ner resten av tapeten, bredspacklar hela skiten, sätter upp microlit och avslutar med att måla.
Jösses vad skönt det ska bli att njuta av julmaten på julafton, ligga i soffan och dega framför tvn och veta att han står hemma hos mig och målar. :banana

Tänk vad bra det skulle vara om det alltid fungerade så smidigt. Mer polacker åt folket!

God jul på er!

Ukrainare är billigare...
Företaget som farsgubben jobbar på har en del affärer med bla Polen. Svenskarna anlitar svart hjälp från Polen. Polen anlitar svart hjälp från Ukraina. Så med lite tur och skills att hitta personer från Ukraina kanske du kan få hela lägenheten fixad för nån enstaka hundring... :död

Jonathan skrev:
Jag antar att du är en sådan ?
Svensk hantverkare alltså ?

I sådana fall.. BUSTED :4skrika
Jo jag är knegare.... Men jag skulle aaaaldrig ligga med någons fru....
Inte ens om jag skulle hem till Fadde o jobba.... :D

Kleiv skrev:
Där sa du nåt! Jävla firma i byn som skulle göra om morsans o farsans dusch. Det kostade 10 k mer än dom trodde samt att det va massa sprickor o skit. Hyr polacker o dra alla jävla byggfirmor i konka!

HanneZ skrev:
Där sa du nåt! Jävla firma i byn som skulle göra om morsans o farsans dusch. Det kostade 10 k mer än dom trodde samt att det va massa sprickor o skit. Hyr polacker o dra alla jävla byggfirmor i konka!

Precis dom bara fifflar med skatten ändå så dom gör ingen nytta i dubbel bemärklse :)

Kleiv skrev:
Precis dom bara fifflar med skatten ändå så dom gör ingen nytta i dubbel bemärklse :)
Jorå... så att så ere sörru.... Nu blir det sängen, så att man orkar lura kunderna på smet i morgon.... Och staten.... :banana

Solan skrev:

Ja, tänk vad kul polacken har som sliter i din sketna lägenhet under julen. "Mer polacker åt folket" för att dom ska göra jobb som du är för lat för att utföra? Den här tråden är nervärderande. Du är vidrig.

:tummenupp Funderar på att göra nå liknande med mitt lilla hem, för dom renoveringar hyresvärden gjort är inte värt ett ruttet lingon i mina ögon...tapeter som släpper, färg som flagnar och svartmöggel som återkommer i badrumet så fort att färgen knapt torkat när dom vare här å åtgärdat de hella :näsblod :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg