Robertzon
Tubeless
Polis vill låna en givare på GSXR -00-02
Är lite desperat här, =) Skull behöva låna en TPS givare (Throttle Position Sensor) Jag har fått tipsen om att min är trasig och behöver bytas, men innan jag köper en sådan för 2000:- skulle jag väldigt gärna vilja prova med någon annas för att verkligen se att det är denna som är FELET.
Den sitter på både 600 750 och 1000. årsmodell 00-02. DET är välidt lätt att komma åt den, 4 skruv (sadel och lyfta tanken) Lättast vore ju om någon hade en lös motor liggandes, men det går även rätt lätt att skruva av från någon hoj!
Skulle även kunna tänka mig att betala en liten slant för detta, dock skall det nämnas att jag nyss flyttat hemifrån och har 200:- på kontot, därför kan jag inte åka till en verkstad =).
Helst skall det vara någon stans i närheten av Göteborg med omnejd. Men långt bort kan väl gå också. =)
sänd mig ett PM / svara här eller ring mig på 0733390369 mvh Carl

Är lite desperat här, =) Skull behöva låna en TPS givare (Throttle Position Sensor) Jag har fått tipsen om att min är trasig och behöver bytas, men innan jag köper en sådan för 2000:- skulle jag väldigt gärna vilja prova med någon annas för att verkligen se att det är denna som är FELET.Den sitter på både 600 750 och 1000. årsmodell 00-02. DET är välidt lätt att komma åt den, 4 skruv (sadel och lyfta tanken) Lättast vore ju om någon hade en lös motor liggandes, men det går även rätt lätt att skruva av från någon hoj!
Skulle även kunna tänka mig att betala en liten slant för detta, dock skall det nämnas att jag nyss flyttat hemifrån och har 200:- på kontot, därför kan jag inte åka till en verkstad =).
Helst skall det vara någon stans i närheten av Göteborg med omnejd. Men långt bort kan väl gå också. =)
sänd mig ett PM / svara här eller ring mig på 0733390369 mvh Carl

Last edited: