coffe_aberg
Ny medlem
Jag ska köra upp nästa torsdag och har tränat en del konbana privat. Sätter serpentinbanan förutom vändningen. Jag provade att leda runt cykeln och jag har ju för fan en vändradie på 6 meter! Det är inte optimalt. Om jag lutar hojen så mycket jag orkar utan att tappa den kommer den runt på 4,5-5 meter nånting. Det är med andra ord en fysisk omöjlighet att klara vändningen med min hoj såvida man inte är stuntare och ställer sig på sidan och nästintill har hojen liggandes. Det är en 97-ans Suzuki GSX750F, i övrigt en jäkligt bra förstahoj tycker jag, lättkörd och bra.
Jag är rätt ny inom hojvärlden, men vad brukar vändradien ligga på? Är inte 6 meter jäkligt stort? Det är ju inte en särskilt stor hoj.
Bara att hoppas att det går att hinna få en körlektion och hyra en hoj till nästa torsdag, annars är det bara att avboka uppkörningen. :-(
Jag är rätt ny inom hojvärlden, men vad brukar vändradien ligga på? Är inte 6 meter jäkligt stort? Det är ju inte en särskilt stor hoj.
Bara att hoppas att det går att hinna få en körlektion och hyra en hoj till nästa torsdag, annars är det bara att avboka uppkörningen. :-(
) Röd är när du åker ut, svart på tillbakavägen.