När ett drivpaket gått 7-800 mil är kedja och bakdrev fortfarande som nya, kan inte se någon förslitning eller töjning. Främre drevet har däremot synbart slitage, inslitet spår av kedjerullarna på drivna sidan och något spetsigare toppar på tänderna. Kedjan väsnas också mer, hörs tydligt om man på depåstöd drar järnet på 5:an, frikopplar och stänger av tändningen.
Framdrevet är helt plant och symmetrisk. Något skäl till att inte bara vända drevet och driva med den tidigare obelastade och helt intakta sidan?
Framdrevet är helt plant och symmetrisk. Något skäl till att inte bara vända drevet och driva med den tidigare obelastade och helt intakta sidan?

