Vält hoj

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Helvete vad jag hatar folk som ej kan stå för skador dom åstadkommer!

Var på konsert, Hoffmaestro, riktigt ok band, efteråt hittade jag hojen liggandes på sidan, ställde den på en parkeringsficka med gott om plats vid sidan om! Parkeringen var full med folk men ingen såg något!

Man blir så sur på folks brist på respekt för andras egendom!!!

Det var som när jag såg ungjeflar pilla bort bilmärket på grillen på grannens bil. Visst det är väll inte det allra nyaste/finaste/dyraste men faan. Fick som svar när jag fick tag på fanskapet "Varför bryr du dig? Det är ju inte din bil". Han kom inte till skolan på en vecka efter det.

Fy fan för folk! Hur gick det med stackars hojen?

någon kille som tatt några öl och ville avsluta dagen med ett par bilder sittandes på en hoj med ölen i hand förmodligen, som sedan klanta till sig och välte skiten,

eller bara någon som sparka omkill den

Eftersom hojen är en brukshoj då är jag inte överdrivet ledsen men ändå....

Blinkers, vänster sidokåpa samt kutsen bak!!

Förjävligt! Just därför parkerar jag aldrig hojen nånstans där det kan vara fulla människor om jag inte är i närheten.... Det går fort att den svenska avundsjukan tar över och nån idiot puttar ikull skiten för att han har tre ungar,en jobbig fru och inte har råd att göra det han vill!

Jäkligt sur inledning på säsongen, brukshoj eller inte :(

Råkade ut för én liknande skada för en del år sen, nån glad idiot som trodde att p-rutan var ledig och svängde in, där stod min hoj... Ställer den numera alltid långt "bak" i rutan så bakänden syns i raden av bilar.

Ibland är man glad att man har en hoj som man inte är överdrivet petig med.

Hade nog varit surare om jag körde min andra men då tvivlar jag på att jag hade ställt den där jag gjorde!

Folk som sätter sig på andras hojar. Min teori.

Lars-Kenneth 35-40 år har just varit på firmafest/kickoff.
Han har fått i sig lite mer än han borde men ändå precis lika mkt som resten av folket på firmafesten, dvs en ordentlig fylla.

På vägen från festen känner han sig fri, fri som en fågel med ungdomens ansvarsfria känsla. Han ser ett par hojar på vägen längre fram och börjar småspringa mot dem med ölen i handen som skvimpar och skvätter ner hans dressmankostym, ropar till Larsa och Anders. Grabbar kolla här jag körde crescent när jag var liten, nu jävlar ska ni se på en rejserförare!

Resten vet ni.

Förjävligt! Just därför parkerar jag aldrig hojen nånstans där det kan vara fulla människor om jag inte är i närheten.... Det går fort att den svenska avundsjukan tar över och nån idiot puttar ikull skiten för att han har tre ungar,en jobbig fru och inte har råd att göra det han vill!
Råd? Det sitter nog snarare i "får"... :rolleyes:

Säger då det, tvåvägslarm och energizerbatterier is the shit :yoparty
Eller ett larm som aktiverar en taser som sitter under sadelskinnet :brinnerup Iofs kommer hojen bli vält iaf, men han kommer aldrig att kunna sprida sina gener vidare :cdevil

Eller ett larm som aktiverar en taser som sitter under sadelskinnet :brinnerup Iofs kommer hojen bli vält iaf, men han kommer aldrig att kunna sprida sina gener vidare :cdevil
Sålänge avstängningsknappen verkligen fungerar så är det säkerligen ett hett tips! :D ;)

Ja, för så måste det vara, + att han är trött på alla jävla spolingar som får allt de pekar på av pappa/mamma, skenförsäkrar sina hojar, klotar mer än lovligt mycket och låter oss andra betala genom skyhöga försäkringspremier. Men vad vet jag, jag är ju bara en trebarnspappa, med en jobbig fru och som arbetar häcken av sig för att kunna hålla på med ett intresse som följt med sen tioårs ålder. Detta är säkert huvudkategorin till någon som sparkar omkull en parkerad hoj på fyllan i ren avundsjuka:rolleyes, för det är väl knappast en överförfriskad spoling i brist på omdöme,,,:tummenupp

Hmm.. brukar du inte göra det? Har själv tre ungar, känner ständigt det där suget att få gå på lokal & välta hojar men man hinner ju sällan numera, ett glas rött så somnar man ju... :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park