Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni gör det f-n inte lättare för migmen stort tack för alla synpunkter
![]()
Det lockar med TRX:en att den är lite udda. Hipsterkompatibel(?). Det jag läst om den är just att det inte hade gjort ont men en 30 hästar till.
Köp Hondan! Man ska vara lite udda för att gilla TRX:en ärligt talat. Den är mer Ducati än den är japansk effekt-twin.......
Helt annan hoj...Är SP1 långt utanför budget eller bara ointressant?
Är det inte en form av uppföljare till VTRen? Delar ju en hel del koncept i alla fall, även om SP1 kanske är sportigare.Helt annan hoj...
Nej. Mjo, det de har gemensamt är att bägge har två cylindrar i V-formation. Ja, den är väldigt mycket sportigare...Är det inte en form av uppföljare till VTRen? Delar ju en hel del koncept i alla fall, även om SP1 kanske är sportigare.
Köp Hondan! Man ska vara lite udda för att gilla TRX:en ärligt talat. Den är mer Ducati än den är japansk effekt-twin.
Det är heller ingen R1, långt ifrån. Däremot är det nästan exakt en Ducati 900SS och de är åtminstone inte kända för att ha dåligt chassi...TRX:en har jag aldrig kört, så kan inte uttala mig om den.
Kolla TRX-tråden som sagt. Finns några åkare i Sthlm-trakten med mer eller mindre standardbetonade och trimmade TRX. Nån kanske är snäll?Kanske även går med TRX. Synd man inte känner nån som har, testa Blockethoj utan att köpa känns lite sådär mot ägaren om jag ska vara ärlig men svårt att lösa på annat. De finns ju inte i butik direkt.
Har läst att Hondan drar mycket soppa. Den har liten tank också (16 l), ingen bra kombo...
Uppdragna rör är helskönt, ljudet kommer närmre öronen
Den sista bilden där är väl en SP-1'a?
Har läst att Hondan drar mycket soppa. Den har liten tank också (16 l), ingen bra kombo...
Upp till -01 lilla tanken (16l) sen 19 l med ny instrumentering och HISS
Har själv den lilla tanken och tycker bränsleförbrukningen
Inte är ett problem . Ligger runt 0,6
Lycka till med ditt val av Honda mc![]()
VTR 1000F, 2001 och framåt har 19 liter i bl.a Europa medans USA hojarna fick behålla 16l tanken av ngn mysko anledning.
[Någon hade redan svarat, såg jag alldeles nyss]
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing