välj sida, Euro vs USA

välj sida

• Antal röstningar
    0
Förlåt om jag bumpar men detta är en tråd jag letat efter och en jävligt rolig diskution:)

Själv tycker jag usa stilen ser HÅRD ut, grymt som fan. Men sen så tycker jag även att en såkallad eurogeek som sätter trixen klockrent är sjukt grymt, med tanke på hur svårt det är. Sitter på tanken med FETsmile och kör runt runt tex. Dock hatar jag den öppna hjälmen!

Själv vill man vell sträva efter at ha sin egen stil, dock svårt idag med tanke på att ofta är det flesta trixen redan gjorda, så det är svårt att göra "egna trix" men sin egen stil har man ju alltid. Det jag vill sträva efter att sätta lite feta trix och ha en liten egen stil:yoparty

Skitpoll! Pakistanistylie är grejen! Varför kan man inte välja det?

http://www.youtube.com/watch?v=bIVuqstXoBM

jag tenderar till att hålla med. jag tror dessutom att 'storleken' på deras hojjar kontra återhållsamhet vad gäller hjälmbärandet, ökar på deras chanser att inte få mjäll i deras frisyrer. sålunda kan de m.a.o fortsätta trixa med hojjarna deras.

Att stunta med streetfighter, stora drev och tomma däck i 5 km/h är ju ett sömnpiller nuförtiden när alla kan det.
Den som sitter på styret och slangar i 200+ med orginal sporthoj får min röst :tummenupp

Vill ju ha lite action för tusan :mad:

Håller med! Att se några snurra runt på slangen i 5km/h är kul i några sekunder...

Powerwheelies och endos är the shit!

Tacka vet jag Pite killarna som vet hur man gör bra filmer...

Fan.. jag gillar alla 3.
Det borde varit flervallspoll

Pw rockar ju och jag saknar för några år sen när det var svinlånga höghastighetswheelies som gällde.. sätta ner ett stillastående framdäck nånstans runt 250 mätarfart gjorde alltid mina kvällar.

T.ex. ac är alltid grym för hans kontroll medans usa-stilen är mer underhållande att se och är bra mycket skönare. Inte så jävla överseriöst.
Dessutom är jag klart för mer trafikstuntande. Det är där det hör hemma.

"I don't give a fuck"-attityden som usa-stilen innebär är det som jag gillar mest.
Att hojen hålls ihop med silvertejp och buntband blir ju mer eller mindre automatiskt efter en tid och det ger hojen själ!

Så en en kombination av euro och usa är det klart dags för.

Edit: Den här filmen var den som fick mig att skaffa en stunthoj.
[youtube-id]nkCzMmxc650[/youtube-id]

Last edited:
usa gangsta är väl mer min grej. gillar inte EG mest för att de ser ut som skit. sen gillar jag inte när tävlingarna blir så sjukt allvarliga och de ska tas så seriöst. uppvissningar och tävlingar ska vara mer soft eller mer skoj.
men de är vad jag tycker:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...