välj sida, Euro vs USA

välj sida

• Antal röstningar
    0
Gillar den råa Usa stilen, håller med Ingel om att de ska hållas på gatorna.

Finns inte mycket som höjer leendet en sommarkväll som en stuntande mc i full fart!

Löjlig tråd!

Usa är usa

Europa är europa vi kommer alltid ta efter Usa och försöka vara dem för vi inte kommer på något eget Sorligt men så är det :huvet

/Andreas

Löjlig tråd!

Usa är usa

Europa är europa vi kommer alltid ta efter Usa och försöka vara dem för vi inte kommer på något eget Sorligt men så är det :huvet

/Andreas

Varför är tråden löjlig? Är väl kul att se vilken stil folk gillar, inget hån emot någon...

Nu är det väl inte själva landet USA som det syftades på, utan stilen som DE FLESTA i USA kör. Finns även eurogeeks i USA, precis som att det finns de som kör "USA-stilen" i Europa.

Och ja, det är klart att vissa saker inspireras ifrån USA, det är ju tusen gånger grymmare :mattias

Och varför skulle vi inte komma på något eget? :huvet

Last edited:
USA

Känner mig INTE partisk:rolleyes:
Men dom allra flesta som tittar på stunt vill ju se action o spänning, o eurogeeksen ser bara sååå jävla tråkigt ut.

.../Yoshi

Varför är tråden löjlig? Är väl kul att se vilken stil folk gillar, inget hån emot någon...

Nu är det väl inte själva landet USA som det syftades på, utan stilen som DE FLESTA i USA kör. Finns även eurogeeks i USA, precis som att det finns de som kör "USA-stilen" i Europa.

Och ja, det är klart att vissa saker inspireras ifrån USA, det är ju tusen gånger grymmare :mattias

Och varför skulle vi inte komma på något eget? :huvet

Ska jag göra en Poll om allting?
Vilken sida står du på? Fighter eller FF? DB bar eller clipon välj sida bla bla bla
Om ni bara skulle hålla tysta om allt med stilar så skulle ingen läggamärke till det knappast att Matti lägger upp en tråd och skriver Min hoj eller joe browns. Säg vad kommer ni på själv då? utan att det är hämtat från usa?

/Andreas

Vilken sida står du på? Fighter eller FF? DB bar eller clipon välj sida bla bla bla
Om ni bara skulle hålla tysta om allt med stilar så skulle ingen läggamärke till det knappast att Matti lägger upp en tråd och skriver Min hoj eller joe browns. Säg vad kommer ni på själv då? utan att det är hämtat från usa?

/Andreas

De 88 som svarat i pollen tyckte nog inte det var en löjlig fråga.. :tungan

/Andreas

Tog du illa upp?

Pollen handlar om stilar, som det disskuterades i bild-tråden. Klart det inte är en onödig tråd, kul att se vilken stil folk gillar, eller är det fel? Eller är du bara rädd att just din sorts stil ska förlora? Det är ingen tävling Andreas, vi vill bara se hur det ligger till bland stilarna...

Jag hämtar inspiration ifrån USA, och min stil är Amerikanskt. Många av tricksen görs ju av någon jänkare, så det är svårt att bara hitta på något nytt utan att folk kan säga att man snott det ifrån någon. Se det som om folk skulle komma fram och säga att du snott att åka på bakhjulet ifrån Finland för att Arto Nyqvist gjorde det på 70talet.

Dock är ju min stil mer Amerikansk än Europeeisk, bara för det betyder det inte att "vi alltid kommer hämta allt ifrån USA"

Tycker Joe Browns hoj är fetast

Last edited:
Tog du illa upp?

Pollen handlar om stilar, som det disskuterades i bild-tråden. Klart det inte är en onödig tråd, kul att se vilken stil folk gillar, eller är det fel? Eller är du bara rädd att just din sorts stil ska förlora? Det är ingen tävling Andreas, vi vill bara se hur det ligger till bland stilarna...

Hela stilen jag kör är egentligen personlig, men har hämtat mycket ifrån USA, just för att jag gillar deras stil. Dock får man ju dra en gräns... Som att säga att du hämtat din stil ifrån Finland bara för att du åker på bakhjulet precis som Arthu Nyqvist gjorde på 70talet...

Jag bryr mig inte om stilar det är du gabbe ingel som har hakat upp sig på det. Min stil finns inte med på listan eftersom jag varken är Eurogeek eller Usa. Jag har varken Öppen hjälm eller 12 platta. jag fattar inte varför jag är eurogeek i era ögon. Jag kör min egen stil. sen när börja jag köra som Arthu Nyqvist ? :va

Tog du illa upp?

Hela stilen jag kör är egentligen personlig, men har hämtat mycket ifrån USA, just för att jag gillar deras stil. Dock får man ju dra en gräns... Som att säga att du hämtat din stil ifrån Finland bara för att du åker på bakhjulet precis som Arthu Nyqvist gjorde på 70talet...

Jag bryr mig inte om stilar det är du gabbe ingel som har hakat upp sig på det. Min stil finns inte med på listan eftersom jag varken är Eurogeek eller Usa. Jag har varken Öppen hjälm eller 12 platta eller clipon. jag fattar inte varför jag är eurogeek i era ögon. Jag kör min egen stil. sen när börja jag köra som Arthu Nyqvist ? :va

Tog du illa upp?

Jag bryr mig inte om stilar det är du gabbe ingel som har hakat upp sig på det. Min stil finns inte med på listan eftersom jag varken är Eurogeek eller Usa. Jag har varken Öppen hjälm eller 12 platta. jag fattar inte varför jag är eurogeek i era ögon. Jag kör min egen stil. sen när börja jag köra som Arthu Nyqvist ? :va

Tog du illa upp?

Jag bryr mig inte om stilar det är du gabbe ingel som har hakat upp sig på det. Min stil finns inte med på listan eftersom jag varken är Eurogeek eller Usa. Jag har varken Öppen hjälm eller 12 platta eller crossstyre. jag fattar inte varför jag är eurogeek i era ögon. Jag kör min egen stil. sen när börja jag köra som Arthu Nyqvist ? :va

Tog du illa upp?

Jag bryr mig inte om stilar det är du gabbe ingel som har hakat upp sig på det. Min stil finns inte med på listan eftersom jag varken är Eurogeek eller Usa. Jag har varken Öppen hjälm eller 12 platta eller crossstyre. jag fattar inte varför jag är eurogeek i era ögon. Jag kör min egen stil. sen när börja jag köra som Arthu Nyqvist ?

Last edited:
Va du tjatar andreas ;)

Varför bry sig om vad nån annan tycker om hur man åker? Då är man nog lite snett ute... åk för det är kul, vill nån av nån outgrundlig anledning ha en öppen hjälm lär dom väl få ha det, samtidigt som man måste får tycka att det ser ut som skit men det är deras problemj.

Om ni bara skulle hålla tysta om allt med stilar så skulle ingen läggamärke till det

lite det som var tanken... personligen är jag lite trött på diskutionerna om japanska hojimporter eller hur man bygger bästa bur här i stuntforumet... inte alls meningen att få nån stil att bli bättre, eller popurlärare på nåt sätt (iochmed att jag ändå kör min stil och kommer göra det oavsett resultat)

Jag hade ingen aning om vad folk i allmänhet tycker efterssom jag bara umgås med folk som är som mig, jag tycker att det är kul att det är så pass lika intresse för båda stilarna då det är kul med mångfald. (inom körstil)

Jag bryr mig inte om stilar det är du gabbe ingel som har hakat upp sig på det. Min stil finns inte med på listan eftersom jag varken är Eurogeek eller Usa. Jag har varken Öppen hjälm eller 12 platta eller crossstyre. jag fattar inte varför jag är eurogeek i era ögon. Jag kör min egen stil. sen när börja jag köra som Arthu Nyqvist ? :va

ojdå, jag har aldrig kallat dig för eurogeek, jo en gång på fyllan, men då trodde jag att jag pratade med din brorsa - ni är så jävla lika...

synd att du tar åt dig och ser det som nåt negativt - vafan hälften gillar det ju.

jag har sagt det till många, att det är jävligt kul att se på när du kör, lite pfeiffer över dig och det har jag redan skrivit att det va bra (enligt mig)

Last edited:
Va du tjatar andreas ;)

Varför bry sig om vad nån annan tycker om hur man åker? Då är man nog lite snett ute... åk för det är kul, vill nån av nån outgrundlig anledning ha en öppen hjälm lär dom väl få ha det, samtidigt som man måste får tycka att det ser ut som skit men det är deras problemj.

Ge mig en 500 hundring så får du en Pika så du kan döda mig :tungan
ne men jag tycker det ska bli kul för jag vet att den nya generation är här eller ska jag säga USA är här?

Ingel: Jag får väl Tacka då. Vem vill inte vara som Cp? :yoparty
´
Ja det var på Fyllan och det var till mig du sa det :rolleyes:
vill inte förknippas med en Euro-Geek det är det enda.
Kanske lite mer åt Kane one och Cp hållet :tummenupp

Ingel ska man satsa internationellt så räcker det inte att hälften gillar en, Alla ska gilla en. Mitt mål är att komma till Usa en dag och köra med alla stora åkarna (visst stor i orden men liten på jorden) men man måste i varjefall försöka! :tummenupp

/Andreas

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP