anja skrev:![]()
äru helt jävla dum i huvet eller?
nä bara lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
anja skrev:![]()
äru helt jävla dum i huvet eller?
Ska det vara, ska det vara en Cornish Rex.

Macho Woman skrev:Vi har två perserkatter över. Söta men inte så smarta. Jävla jobb med borstandet, men de är värda 8000 styck. Bortskänkes. Någon?
korpe skrev:köp dig en hund istället mycket roligare vi har en tax som är jakt champion och en valp som är en grand danois (världens största) 7mån och upp till pattarna på tjejen hehe ser nog roligt ut när man är ute och går med en tax och en grandis vi har också haft katt men den jäkla kattlådan var ju vidrig så då åkte hagelbössan fram HATA KATTER
Disse pusene må jo ha en enormt god hörsel?Flamma77 skrev:Ska det vara, ska det vara en Cornish Rex.
Intelligenta, livliga och så gott som ingen pälsvård. De hårar inte heller, de luddar!![]()
Ok Jin Chun skrev:Det finns ingenting bättre än katter! Jag tycker om blandningen Norsk Skogskatt och huskatt. De blir lite mindre då. Fantastiska och så söta. (och så lömsk ibland när hon ligger i bakhåll för hälarna...)
korpe skrev:köp dig en hund istället mycket roligare vi har en tax som är jakt champion och en valp som är en grand danois (världens största) 7mån och upp till pattarna på tjejen hehe ser nog roligt ut när man är ute och går med en tax och en grandis vi har också haft katt men den jäkla kattlådan var ju vidrig så då åkte hagelbössan fram HATA KATTER

Maxxi skrev:Hata katter! Fick hela mitt tak och motorhuv sönderrepat av grannens katt som tycker om att lägga sig på min bil varje natt! Sa till ägaren lite fint att han kunde hålla katten borta från bilparkeringen men då bara skrattar han och säger så är ju katter i sin natur!? Va fan man kan ju inte kräva att han ska betala omlackering heller för då dör han väl av skratt!?
Nä nästa gång jag får tag i katten ska ja kasta den i soptunnan,där hör den hemma!
OT och aggresivt men blir så förbannad!
Du har bilder i din mail.shoei skrev:Oj oj tack för alla svar
Ja det där kunde ju vara ett alternativ... men iom att jag knappt hittar en vanlig bondkatt så blir det nog lite svårt att hitta en sån där
Flamma77 skrev:NÄ! För hundar luktar äckligt!

ninja-mannen(c) skrev:Disse pusene må jo ha en enormt god hörsel?
Ellers så kan jag intyga om att norsk skogskatt er oerhört søta och snygga. Men dom behöver nog en del pälsvård.
PollySmurf skrev:Och dom drägar, fäller, skäller och är ofta ointelligenta...![]()
Var katten spydig? För då smäller det väl direkt antar jag, sån är du.korpe skrev:köp dig en hund istället bla bla bla jag är white trash bla bla
den jäkla kattlådan var ju vidrig så då åkte hagelbössan fram HATA KATTER
Flamma77 skrev:Skogisarna är fina. Men borsta päls är jobbigt...
Maine Coon är en enormt stor katt (ca 10kg) som ser ut som en skogis. Om jag gillat päls hade den varit ett alternativ.
LillaMy skrev:En stycke maine coon hane: Clint Eastwood of Portland's som har en totalvikt på 12,6 kg..![]()
*meeooow*LillaMy skrev:En stycke maine coon hane: Clint Eastwood of Portland's som har en totalvikt på 12,6 kg..![]()
Säker på att det där är en katt? 
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!