Domifuling
Ny medlem
gladh skrev:Vilket innebär att du är en ganska så hygglig prick som inte alls går till personangrepp eller dylikt. Yea right.
gladh
Skulle nog vilja säga att jag är trevligare än dom flesta. Tom en hel del politiker som vänner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gladh skrev:Vilket innebär att du är en ganska så hygglig prick som inte alls går till personangrepp eller dylikt. Yea right.
gladh
gladh skrev:Käranån vad irriterade ni blir, jag försökte ju bara provocera![]()
gladh
Jag tror mer det gäller vem du verkat vara på forumet och då främst i denna tråd.Domifuling skrev:Skulle nog vilja säga att jag är trevligare än dom flesta. Tom en hel del politiker som vänner.
Domifuling skrev:Precis som folk försökte provocera mig?
Domifuling skrev:Skulle nog vilja säga att jag är trevligare än dom flesta. Tom en hel del politiker som vänner.
Domifuling skrev:Skulle nog vilja säga att jag är trevligare än dom flesta. Tom en hel del politiker som vänner.
Silwer skrev:Jag tror mer det gäller vem du verkat vara på forumet och då främst i denna tråd.
Sen att du är hygglig och trevlig privat vet vi ju inte alls om.
gladh skrev:Vilket skulle innebära att om man har politiker som vänner så blir man automatiskt en hygglig prick. Skulle inte tro att det finns nån korrelation där.
gladh
Markus skrev:Ja men det är ju skillnad. Vi är (s), vi gör vad vi vill. Always has, always will.
Domifuling skrev:Snarare tvärt om ifall du frågar mig. Nu lägger du egna tankar i mina ord igen. Läs vad jag skriver inte vad du tror att jag menar =P
gladh skrev:Nope, här inne verkar det som om det bara är jag som delar åsiktsgemenskap med (s). Fast om du tycker att det är aldeles för liberala idéer om mäniskovärdets okränkbarhet så är det bara att ge sig in i diskussionen och komma med en tanke, eller kanske en teori, eller varför inte en åsikt.
gladh
Domifuling skrev:Mest spydig (inte mot rådet dock) men framförallt så skapas etiska rådet för att.. värdera människoliv.. men är inte det helt fel? Jämnt?
Domifuling skrev:Om bägge var lika friska i övrigt så hade jag utan tvivel valt att försöka rädda den yngre. Av samma anledning som nämnts ovan. Jag skulle inte gjort det helt kännslokallt men jag skulle försöka se det som det faktiskt är, jag räddar livet på någon.
Domifuling skrev:Absolut, du sätter värde på två människors liv.
Domifuling skrev:Tja, gå till socialen och se hur det går till när folk får socialbidrag.
Domifuling skrev:Jag tycker anna lindhs mördare är mindre värd än anna lindh för att anna lindh var bra för omvärlden, det är inte hennes mördare.
Domifuling skrev:Nej det är inte enbart denna situationen jag menar, jag menar att ifall det uppstår en situation där vi måste värdera så skall man inte blint stå och skaka och säga att det är fel. Du behöver nog inte oroa dig, jag är ganska sund och gör mer för min omvärld än dom flesta
gladh skrev:......eller varför inte en åsikt.
gladh
Markus skrev:Hinner inte lägga så mycket tid som det skulle ta att reda ut begreppen för er.![]()
Atta alla människor är lika mycket värda... Definiera först värde, sedan kan ni återuppta diskussionen- den är helt obegriplig nu.
Chris Ash skrev:Det får du nog titta i månen efter.
Miss_Orchidee skrev:Undrar vilken värld denna tjejen lever i egentligen? om du får ett välbetalt jobb utan utbildning så kan du väll slå mig en pling för jag vill veta tricket![]()
Själv jobbar jag deltid på 2 jobb.... och jag hoppas på något bättre, men ingen kommer leta upp dig och viffta med en fet lönechek om du inte är välutbildad! om ens då.
Förresten...snyggt namn.![]()
![]()
Sitter man med barn och hus så vill man ju ha en hyfsad lön ändå för att kunna försörja sig. Mitt senaste jobb hade som tidigare nämnts en lön på över 19 000. Jag vill ju gärna hamma i ungefär samma nivå igen för att kunna leva ett normalt liv och slippa bidrag och skit.Chris Ash skrev:Jag förstår den alldeles utmärkt, vilket ger mig en kväljande och äcklig känsla i maggropen.
Pangbruden skrev:Vem har sagt att jag inte är utbildad, hade du läst tråden och följt mina inlägg hade du sett att jag kämpat 3 år på högskola och läst data men om du vore allmänbildad hade du troligtivs vetat om att det inte finns så mkt datajobb numera. Då jag inte är flyttbar pga en 1 åring så måste jag försöka hitta nya vägar. Jag menar inte att jag vill ha ett jobb som ger 30 papp i månaden jag är nöjd om jag får 18 500 och uppåt huvudsaken är att jag trivs med jobbet. Dock vill jag inte behöva kämpa 3 år på högskola igen och ta studielån utan jag vill kunna gå en utbildning som kanske ger viss lön under utbildningstiden eller en utbildning som garanterar jobb efteråt. Kan ingen försöka förstå mitt dilemma??Sitter man med barn och hus så vill man ju ha en hyfsad lön ändå för att kunna försörja sig. Mitt senaste jobb hade som tidigare nämnts en lön på över 19 000. Jag vill ju gärna hamma i ungefär samma nivå igen för att kunna leva ett normalt liv och slippa bidrag och skit.
Markus skrev:Det här är nog precis det som 'denfule' eller vad han nu kallar sig menar med provokation. Att du, kristoffer, i det här fallet ger små passningar till dina gelikar om mig. Om du vill framföra en åsikt om mig publikt så skulle jag uppskatta om du tar det med mig, men det lär jag väl få se mig i månen efter...
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |