Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du menar att du ska rita på kaklet.Kamikaze kid skrev:Har tängt göra nått liknande i garaget med kakel...
sandstream skrev:2373484Snyggt![]()
Hoppas du menar att du ska rita på kaklet.
Att göra motiv med kakel tar lååååång tid, även när man har färdiga ritningar och formskurna plattor (eller mosaik som det oftast blir för motiv).
lahi skrev:2375561Mycket mycket snyggtNu har jag nog lyckats få tjejen att gå med på att jag målar lite på sovrumsväggen
så jag undrar bara hur du gick till väga? Overhead och rita av konturerna på väggen vet jag, men om man kopierar upp på overhead så blir det väl en massa olika färger och nyanser? Man kan ju ändra det till svart/vitt, men det blir väl ändå många olika nyanser? Hur vet man då vilket som ska vara svart (eller som i ditt fall, grått) och vilket som ska vara vitt på väggen? Bara två olika färger/nyanser från kanske 15 från början. Eller det är kanske bara förnuftet som får råda...
selin skrev:2376005Photoshop - > Filter - > Brevpapper - > Klart!
![]()
lahi skrev:2376294Lite ot, men var hittar man högupplösta MotoGP-bilder? Var hittade du dina bilder? Har letat runt lite och sökmotorn funkar inte för mig om jag söker på mer än ett ord... Skulle vilja ha tag på snygga bilder på Suzukin![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten