Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bikerwoman skrev:2380407antar att ingen normal människa vill ha en sporthoj på väggen...
bikerwoman skrev:2380407Fegt att ha den i sovrummet! Min är i vardagsrummet![]()
Fast nu ska vi sälja huset och då måste den väl tyvärr målas över...antar att ingen normal människa vill ha en sporthoj på väggen...
CHIPPEN_no1 skrev:2376230Snyggt som fan! tror dok tjejen här hemma säger nej![]()
Hittar inte i min engelska versionselin skrev:2376005Photoshop - > Filter - > Brevpapper - > Klart!
![]()
HanneZ skrev:2442289Hittar inte i min engelska version
Stamp?
Masonit skrev:2373080Så efter mycket slit så är den klar. Tog betydligt längre tid än jag trott, men det har jag redan glömt med tanke på hur nöjd jag blev. Valde detta motivet först och främst pga att det blev snyggt i svart och vit, sedan är ju Nicky Hayden grym, han åker honda och passande så bor jag i trappuppgång 69.
Den gör sig mycket bättre i verkligheten, färgen ser nästan svart ut på bilderna, men den är målad i grafitgrå.
Väggen är helt vit det är bara taklampan som reflekterar sig på vissa ställen.
\Masonit
The Doctor skrev:2445702Är du duktig på att måla, eller klarar man av att göra nått sånt där om man är hyffsat usel på att rita och måla som jag är? Skulle vilja göra något sådant själv, men är rädd att resultatet skulle se ut som en stor fågelskit.
Masonit skrev:2373080Så efter mycket slit så är den klar.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |