Väggmålningen är klar!

Fegt att ha den i sovrummet! Min är i vardagsrummet:yoparty
Fast nu ska vi sälja huset och då måste den väl tyvärr målas över...antar att ingen normal människa vill ha en sporthoj på väggen...

Riktigt snygg!:tummenupp

bikerwoman skrev:
2380407 antar att ingen normal människa vill ha en sporthoj på väggen...

Klart de vill, de vet förmodligen bara inte om det!

Last edited:
bikerwoman skrev:
2380407 Fegt att ha den i sovrummet! Min är i vardagsrummet:yoparty
Fast nu ska vi sälja huset och då måste den väl tyvärr målas över...antar att ingen normal människa vill ha en sporthoj på väggen...

Det är min också, bor i en 1:a...

\Masonit

HanneZ skrev:
2442289 Hittar inte i min engelska version :(

Stamp?

Funkar även att göra om den till gråskala och sedan ändra intensitet & kontrast. Allt under menyn "Bild", i ditt fall bör det ju vara "image" eller nåt :)

ahh...riktigt snyggt...

Det måste ha varit rätt kul undertiden du gjorde den också......

Vilket pyssel.....

Last edited:
:tummenupp

Snyggt!

Måste varit en del pill med alla detaljer.

Själv blev jag klar med min väggmålning förra veckan, min dotter verkar tycka om den iaf.

Bifogat

• IMGP2300.JPG
    IMGP2300.JPG
    72.8 KB · Visningar: 384
oj oj vad snyggt !! Du somnar gott om nätterna & har disciplin till att gå lägga dig nu då (?) *S*

Masonit skrev:
2373080 Så efter mycket slit så är den klar. Tog betydligt längre tid än jag trott, men det har jag redan glömt med tanke på hur nöjd jag blev. Valde detta motivet först och främst pga att det blev snyggt i svart och vit, sedan är ju Nicky Hayden grym, han åker honda och passande så bor jag i trappuppgång 69. :)
Den gör sig mycket bättre i verkligheten, färgen ser nästan svart ut på bilderna, men den är målad i grafitgrå.
Väggen är helt vit det är bara taklampan som reflekterar sig på vissa ställen.

\Masonit

Är du duktig på att måla, eller klarar man av att göra nått sånt där om man är hyffsat usel på att rita och måla som jag är? Skulle vilja göra något sådant själv, men är rädd att resultatet skulle se ut som en stor fågelskit.

The Doctor skrev:
2445702 Är du duktig på att måla, eller klarar man av att göra nått sånt där om man är hyffsat usel på att rita och måla som jag är? Skulle vilja göra något sådant själv, men är rädd att resultatet skulle se ut som en stor fågelskit.

Nej jag är inte duktig på att måla. Vem som helst kan göra det, gäller bara att vara noga om man vill att det ska likna sin mall. :) Det viktigaste är ingentligen att hitta en bild som passar att målas, som i detta fallet i svart och vitt. Sedan att i t ex Photoshop göra om bilden och få fram "rätt" detaljer.

Tack alla för berömmen, känns bra. :)

\Masonit

Last edited:
Masonit skrev:
2373080 Så efter mycket slit så är den klar.

Heelt underbar! Har länge funderat på något liknande men är för feg, så jävla usel på o måla. Du kan få en bira för o måla min vägg? :yoparty

Förlåt för att jag drar upp tråden igen, men känns onödigt att göra en ny. :P
Hade tänkt att måla en hoj på väggen när jag ändå ska måla om rummet. Men jag har inte Photoshop så om nån vänlig själ skulle kunna typ hitta en snygg bild på en mc som ni anser är relatift enkla att fixa gråskala och det där i PS.

Belöningen kan väl få vara att du får välja vilken bild jag ska ha på väggen. :D

Jättetack till den som vill göra det. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman