Väderrapport - Helsingborg.

wonderwizard skrev:
jävligt bra fråga :va

Ser ju inte ut att bli bättre heller, snarare kallare. Hade hoppats på premiär förste mars. Kanske finns vintersulor att kränga på :D

Men detta får inte stämma, minus TRETTON grader natten till torsdag... trodde jag bodde i skåne och inte lappland.

Bifogat

• väder.jpg
    väder.jpg
    31.4 KB · Visningar: 41
Din söte jävel vilket väder det är ute nu. Skall ju bli kul att köra bil till Lund imorgon, sedan så sticker man till Österrike på Onsdag.

Hmmmm............ var precis på en weekend i Helsingborg med min tjej. Hade tänkt att vi skulle gå omkring lite och mysa på Söndagen. Titta lite på staden :rolleyes: Kan säga att det sket sig :D Så vi åkte hem till Götet istället. Var en hel del bilar som hade kört av på motorvägen!!

Körde ifrån Sälen igår.
Kan säga att det gick i cirka 70 Km/h från GBG till HBG.

Ca 10-15 bilar som satt i mitt räcket eller låg i diket.
Underskylt regn rockar inte :mad:

Verkar som jag lämnade sverige i rättan tid. Ett sånt skitväder hemma...

Här är det 27 grader och sol :banana

wonderwizard skrev:
Han åkte till Florida i fredags.... :gnissla

Det var en köldknäpp i Miami när jag kom i fredags. Bara 12 grader... :hihi

Just nu är jag strax söder om Georgetown, Grand Cayman. I morgon blir det Belize City. Sen Roatan i Honduras. På torsdag Cozumel, Mexico. Sen på lördag tillbaka till Miami...

blacktriple skrev:
Det var en köldknäpp i Miami när jag kom i fredags. Bara 12 grader... :hihi

Just nu är jag strax söder om Georgetown, Grand Cayman. I morgon blir det Belize City. Sen Roatan i Honduras. På torsdag Cozumel, Mexico. Sen på lördag tillbaka till Miami...

o detta vågar du sitta o skriva när du vet att jag & Maverick_ou812 planerar att hindra dig från att resa in i sverige sedan ? jag vet nog när du kommer .. haha

wonderwizard skrev:
o detta vågar du sitta o skriva när du vet att jag & Maverick_ou812 planerar att hindra dig från att resa in i sverige sedan ? jag vet nog när du kommer .. haha
Den dag han berättar att han hyrt en hoj och bara cruisat runt i sommarvärmen. Då jä- lar!!! Att bombhota hans flyg hem är bara början!

Trevlig semester blacktriple!! :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
Den dag han berättar att han hyrt en hoj och bara cruisat runt i sommarvärmen. Då jä- lar!!! Att bombhota hans flyg hem är bara början!

Trevlig semester blacktriple!! :tummenupp

SEMESTER ?? näfan han jobbar, så det kan han inte . :arsele na na na na.. :D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back