Väderrapport - Helsingborg.

Maverick_ou812 skrev:
Ha ha ha ha!! Jobbar han? I den jävla värmen!? Lika gott åt honom! (Nu mår jag lite bättre :tungan )

Ja, blä! Varmt och jävligt. Solen lyser så man blir helt svettig. Och sen måste man se till att uniformen är ren. Och hon som städar hytten bytar ordning på skivorna så man knappt hittar rätt. Och mässen är full med kaloririka frestelser. Skitjobbigt ska ni tro... :hihi

blacktriple skrev:
Ja, blä! Varmt och jävligt. Solen lyser så man blir helt svettig. Och sen måste man se till att uniformen är ren. Och hon som städar hytten bytar ordning på skivorna så man knappt hittar rätt. Och mässen är full med kaloririka frestelser. Skitjobbigt ska ni tro... :hihi

Ehe... men det viktigaste.. får du köra lite hoj därborta då? Det kan man f-n inte vara utan med det vädret :D

blacktriple skrev:
Räknas jetski och uppskrämmda mexikanska scootrar? :tungan
Jetski är väl okej men sätter du dig på en scooter så skall jag se till att du blir kallad MoppeFuckÅ av hela SH. :hihi

Nämen ärligt... hur är vädret "over there" vi behöver lite varma vibbar snart... Jävla vinter. :gnissla

Nu skiter jag i vädret...på söndag drar jag på en liten tur,come hell,com high water...blir glidartur över åsen och sen fett med fika i verkstan....fuck vädret...alla välkomna... :tummenupp ..och inget gnäll om vädret här tack...jag skall dessutom köra turen på slicks...så det så...bara för att?...jajamensan...för att jag kan... :kocko

thundrace skrev:
Nu skiter jag i vädret...på söndag drar jag på en liten tur,come hell,com high water...blir glidartur över åsen och sen fett med fika i verkstan....fuck vädret...alla välkomna... :tummenupp ..och inget gnäll om vädret här tack...jag skall dessutom köra turen på slicks...så det så...bara för att?...jajamensan...för att jag kan... :kocko

Hehe.. ser ju lovande ut, snöar inget alls just nu :D

funderar starkt att flytta till Grönland, 16 grader varmt :D Det är vad vi hade i juni!

35grader i skuggan
29grader i vattnet
sa har prognosen varit i en vecka
o ska va i en vecka till :banana :fyllisar :hihi :rofl :lol

:arsele :arsele :arsele :arsele

Tuben skrev:
35grader i skuggan
29grader i vattnet
sa har prognosen varit i en vecka
o ska va i en vecka till :banana :fyllisar :hihi :rofl :lol

:arsele :arsele :arsele :arsele

Hm, här är det bara 28 i vattnet... :gnissla

Allvar, akta så att du inte bränner näsan. Och sen är det viktigt att hålla vätksenivån hög...

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back