Väder, polis och rullgrus!

Se upp för 2 st silvriga saab 9-5 -06or, Har inte något regg nr på dem, men har dem någon stor vit "låda" uppe på taket, sakta ner! I lådan finns nämligen en hastighets radar som mäter hastigheten av fordon runt omkring när den kör runt.
Det kommer även i vår vara fartkontroller i slutet utav Lundbytunneln i båda riktningarna.

Denna länken har säker vart uppe innan men ändå:)
http://www.polisen.se/inter/util\nodeid=21434&pageversion=1.jsp?articleid=166805

se upp idag alla fartglada, hela västa götaland är fullsmockat med poliser på högsta alert (massa helikoptrar ute).

tack (insert valfritt gäng med pack i gbg området) för att ni pajade en toppenfin MC dag med ett jävla juvelrån :mad:

En liten varning

Det ligger mycket gödsel på småvägarna i Halland. Bönderna håller på o sprider gödsel på åkrarna nu.

Nylagda övergångsställen på södra Guldheden. De är glashala även när det är torrt, se upp!!

finns det kameror i götatunneln ? något jag måste missat i så fall ?

Vad jag vet tar inga kameror i Sverige bakifrån. Sen så finns det heller inga kameror i götatunneln för isf måste jag vara riktig blind. Kan inte påminna mig att jag sett informationsskylt om det heller och de måste dom ha.

Finns det fartkameror i göta tunneln? :va

Vad jag vet så finns det inga fartkameror i Götatunneln. Blandar folk ihop den med Lundbytunneln?

Nej, inte enligt denna karta eller vad jag vet.

Bifogat

• kamera.JPG
    kamera.JPG
    93.8 KB · Visningar: 55
fast du behöver nog inte oroa dig ;) din 125 lär la knappast aktivera nån kamera förutom din digitalkamera :tungan skämt åå sido, men kunde inte låta bli :banana

När vi nästan ändå är inne på samma spår.

Detta låter inte som en riktigt genomtänkt idé med den hojen:

blir till att skruva av kylten, och gasa så fort man ser en bil med 3 antenner på då :P

:3freak

Se upp på Öckeröleden!! Vägverket har fyllt ut ojämnheter med oljegrus (tror jag att det är?) utan varningsskyltar. Grus f-n i mig överallt:mad:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti