PutteLiten
Twins have more fun
Vad har ni för utrustning (på somamren) när ni kör Motard??
Kör ni med skinnställ, eller har ni MX kläder??
I så fall vilket axel/mag/rygg skudd har ni??
Ska man satsa på en sådan här (A):
(typen, inte just Sinisalo)
Eller ska man köra lite mer klassisk MX skydd (B):
Vad säger ni??
Ska man ha vanligt ryggskena under skydd "B"? Plasten räcker ju knappast om man trillar på gata.
Blir det inte lite knöligt med ryggskena under plasten??
Kör ni med skinnställ, eller har ni MX kläder??
I så fall vilket axel/mag/rygg skudd har ni??
Ska man satsa på en sådan här (A):
(typen, inte just Sinisalo)
Eller ska man köra lite mer klassisk MX skydd (B):
Vad säger ni??
Ska man ha vanligt ryggskena under skydd "B"? Plasten räcker ju knappast om man trillar på gata.
Blir det inte lite knöligt med ryggskena under plasten??
Last edited: