Utpressningsförsök på David Letterman

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Såg på Aftonbladet och Expressen om ett utpressningsförsök på David Letterman. Tydligen har han haft sex med medarbetare på showen. Underförstått har han varit otrogen mot sin flickvän sedan 23 år.

Hur som helst valde han att förekomma genom att tala ut på sin egen show. Undra om de lagt till skratten efteråt för jag kan inte se det roliga i det här.

[YOUTUBE-ID]0xPre-Wwz9I[/YOUTUBE-ID]

Det verkar ju faktiskt märkligt att de aldrig klipper till en scen med publikvy.
De har inga problem att spela in detta off air och lägga på önskvärda reaktioner i efterhand, så det lär de ha gjort. Personligen blir jag förvånad om de inte gjort det.

Klart som fan att de skrattar, hur ska de tolka det hela när människan aldrig har varit seriös tidigare?

starkt gjort av han att berätta om det i tv, han har rätt, inte ska någon tölp som inte är inblandad kräva han på pengar.

starkt gjort av han att berätta om det i tv, han har rätt, inte ska någon tölp som inte är inblandad kräva han på pengar.

Han har ju faktiskt inget bättre alternativ.
Antingen skojar han bort det i TV, eller så blir det storskandal via tabloidpressen.
Han valde att ta den höga grunden innan de tog den ifrån honom och så att säga tvinga honom att slåss liggandes.

The lesser of two evils, som de säger.

Last edited:
Va väl inga problem att faktiskt ta han på allvar. Han skämtar ju dock fram det på hans vis och visst fan va det kul :D

Jag trodde att skratten alltid var tillagda på David Letterman, eftersom han aldrig är rolig.

När jag var där så slussades man in i två timmar med en massa typ stå uppare som skämta. Man kom i en ganska bra stämmning, sen blev det skratt på rutin.

När jag var där så slussades man in i två timmar med en massa typ stå uppare som skämta. Man kom i en ganska bra stämmning, sen blev det skratt på rutin.

Antagligen spelade dom in när ni skrattade åt ståupparna och klippte in dom skratten i programmet.

Han har ju faktiskt inget bättre alternativ.
Antingen skojar han bort det i TV, eller så blir det storskandal via tabloidpressen.
Han valde att ta den höga grunden innan de tog den ifrån honom och så att säga tvinga honom att slåss liggandes.

The lesser of two evils, som de säger.

tycker inte han skojar inte bort det, det var nog klart otrevligt och han gör väl saken så bra som det går och han hade nog inget val, han var nog tvungen -en del som står på spel där, otacksamt vara en offentlig person som man kan kräva på pengar för saker som sker varje dag, den personen hade ju inget med saken att göra direkt, David tvingade nog inte tjejerna att ha sex med honom.

Han har ju garanterat tagit det med frugan hemma vid köksbordet först, och jag garanterar att där skojades det inte bort någonting!

Att han sedan går ut med det till folket är nog ett beslut som fattades hemma vid köksbordet, som ett led att minska utpressarens möjlighet att tjäna några som helst pengar genom att sälja storyn till tidningar istället.

Nu sitter utpressaren på redan offentliga uppgifter som inte är värda en spänn för någon.

Smarta drag hela vägen från Letterman, bortsett från prasslandet som satte honom i knipa.

enormt starkt att sitta 10 min och prata om för saken för miljontals tittare och hålla sig någorlunda samlad.

Jo, fast man undrar om han inte ångrar några av Lewinsky skämten så här dags :D

För er som inte såg programmet på den tiden så innehöll alla Lettermans shower i ett års tid grova skämt om att stoppa pitten i sina anställda....

Publiken jublar när en personalknullande, otrogen jävla sopa sätter dit en utpressare?

Letterman = Cleese
Utpressaren = fången (vetefan vad han heter)
Publiken = publiken

[YOUTUBE-ID]MIaORknS1Dk[/YOUTUBE-ID]

Han har ju garanterat tagit det med frugan hemma vid köksbordet först, och jag garanterar att där skojades det inte bort någonting!

Att han sedan går ut med det till folket är nog ett beslut som fattades hemma vid köksbordet, som ett led att minska utpressarens möjlighet att tjäna några som helst pengar genom att sälja storyn till tidningar istället.

Nu sitter utpressaren på redan offentliga uppgifter som inte är värda en spänn för någon.

Smarta drag hela vägen från Letterman, bortsett från prasslandet som satte honom i knipa.

Exakt! förekomma eller förekommas!

han är ju själv personal? har du aldrig satt på någon av personalen där du jobbar:va

:julfest

Näe, men så är vi 100% män på min arbetsplats också!

Nog för att vi har våra homoerotiska stunder, men det har aldrig gått så långt.

han är ju själv personal? har du aldrig satt på någon av personalen där du jobbar:va

:julfest
Prexis, och om nån skulle ha sex med chefen pga tex utlovad löneförhöjning är det väl chefen som utnyttjas? Tycker hetsjakten på folk som har sexdrift är vidrig.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back