Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mr. Red skrev:Nån som gjort utlandstjänst? Bra eller anus?
Mr. Red skrev:Nån som gjort utlandstjänst? Bra eller anus?
Markus skrev:Jag kände en som var på utlandstjänst, jag frågade honom om han fick skjuta någon (på skämt):
"Nej, men en gång fick vi slå demonstranter med batong" (Stolt/nöjd)
![]()
juha01 skrev:Sedan har det varit den ena dummare än den andra... Stabila är inte direkt ledordet..
OBS! Detta är inte på något sätt bevisat att alla skulle vara rubbade och tom. jag fattar stt det finns vettiga med, men det skulle vara kul att höra era erfarenheter och se hur galet ute jag är.
Du skall döööööö!! Jag skall skjuta dig nedifrån och upp med mina bägge kalashnikovs och spränga dig med handgranater!! Måste väl ha lite med grundhyddan att göra också...Alicia skrev:Dessutom blir dom riktigt vältränade när dom är på utbildning.
Vill också ha sån utbildning, på sex veckor får dom kanon kropp.
för jag tar för givet att det finns "sunda" militärer också men göm er inte bara! 
Blomquist #14 skrev:Måste väl ha lite med grundhyddan att göra också...![]()
Men jag håller lite med juha01 faktiskt, när militärer rör sig ensamma på hemmaplan så kan man styra snacket åt det håll man vill (dvs inte militärskjutaalltsomrörsigochjagärmanmenintedu) men rör dom sig i flock så är det tamme fan helt omöjligt att föra en normal konversation.
Lägger till en sån härför jag tar för givet att det finns "sunda" militärer också men göm er inte bara!
![]()
Kom på en ball militär nu! Är en nisse som brukar komma in på jobbet med läderväst med MC-klubbsemblem på ryggen, skit trevlig, kör nån stor chopperliknande maskin och ser allmän gangster ut på fritiden men sen på dagarna så är han skitnogrann officer. Fler såna tack!![]()
Det där säger nog mer om din bekantskapskrets eller var du nu träffar dom, än om folk som har gjort utlandstjänst i allmänhet...juha01 skrev:Det var den sista vettigt funtade utlandstjänstgöraren som jag träffat. Sedan har det varit den ena dummare än den andra... Stabila är inte direkt ledordet...
Ja men det där är en jävla skillnad!!!Alicia skrev:Jo men det är väl samma sak att komma in i en diskussion med motorcykel människor, helt omöjligt att snacka om något annat.![]()

=juha01Alltså allvarligt. Är det bara jag som he väldigt speciella erfarenheter av FN snubbar?
Malmus skrev:De som varit med tidigare går väl före i kön?
Min polare som är i Afghanistan är 22 år...Malmus skrev:Har fram och tillbaka funderat på att söka utlandstjänstgöring men det är väl inte så lätt att bli uttagen när man bara är 20 år?
De som varit med tidigare går väl före i kön?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |