Ozzi
Guest
Vad är det som gäller om en person från nått av afrikas alla länder kommer hit med sitt utländska körkort, är det bara att byta in det mot ett svenskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jupp. Ungefär så.Man kan använda de körkortet som en drinkunderlägg, kanske ge barnen att leka med i sandlådan, ja egentligen allt utom att byta ut det mot en svenskt kort!
Tack, anledningen till att jag undrar är denna. Där jag bor så bor det även klasvis av människor från denna kontinent, ett antal av dessa människor har tydligen körkort och är tom handledare åt alla kusiner bröder syrror etc etc. När man ser dessa vara ute och köra eller handleda inser man att dessa människor ju knappast kan ha klarat av en svensk uppkörning, ännu mindre borde dom ha råd att ta ett svenskt körkort hitkommna som flyktingar levandes på oss andra.
Därav min undran om det bara var att knalla in o byta kortet.
Tack, anledningen till att jag undrar är denna. Där jag bor så bor det även klasvis av människor från denna kontinent, ett antal av dessa människor har tydligen körkort och är tom handledare åt alla kusiner bröder syrror etc etc. När man ser dessa vara ute och köra eller handleda inser man att dessa människor ju knappast kan ha klarat av en svensk uppkörning, ännu mindre borde dom ha råd att ta ett svenskt körkort hitkommna som flyktingar levandes på oss andra.
Därav min undran om det bara var att knalla in o byta kortet.
Kommer det här att funka tro?
(Edit: inte jag på bilden)
Åh! När jag var på legoland på 80-talet så fick man en röd papperslapp. Undrar om jag har kvar den någonstans tro...
VAR kommer dessa människors körkort ifrån???
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026