utgång i karlskoga??

Pawwe

SDK Socio#2533
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 1000SS -06
Skall ner till Gelleråsen i helgen med lite polare, tänkte kolla om det var några på sporthoj, som kommer i från Karlskoga. Som kanske kan rekommendera ngt scysst ställe att gå ut på. På Fredag kväll och på Lördag kväll.. Om det nu finns ngt ställe alls att gå ut på?

typ ngn Pub och även ngt disco...

tack

....Nöjesmetropolen Karlskoga :crash Ser fram emot tips då jag har letat själv, slutade med en salmonellakryddad kycklingkebab :slicka

Fredagen är väl inte så otroligt het i depån men öltältet på Åsen är allt skoj på lördagen.... Så länge ni inte hoppas på fett på sylen för då snackar vi konkurrens som får hårdrocksfestivaler att framstå som lättraggade...

ja... det är som de säger... nöjesmetropolen karlskoga..om man vill gå ut så är det "wickan" Wicktoria där det är 20 års gräns... sen har du statt där det är 18 .. så där kan de finns en del lite yngre brudar =)... om man bara vill ta de lugnt och sitta och snacka tycker jag att man går till Sportsbaren även fast jag tror den heter "Underground"... men som sagt det finns inte direkt något FETT utbud i Karlskoga.. =) nu ska jag ut och åka en sväng... ciao

du kan då få till det :-)) trött på raggandet här?
Chrille skrev:
Fredagen är väl inte så otroligt het i depån men öltältet på Åsen är allt skoj på lördagen.... Så länge ni inte hoppas på fett på sylen för då snackar vi konkurrens som får hårdrocksfestivaler att framstå som lättraggade...

Chrille skrev:

det va ungefär det sista där Chrille, fett på sylen... som var mest lockande :slicka
:tummenupp

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back