Utgång för hojåkare 6/9!

Dryga vakter? Jag och glidarbetsy gled förbi utan att betala efter att hon smickrat vakterna på ett mycket lustigt sätt. :tummenupp

Nej, stället sög rätt ordentligt, mycket skumma träsktroll där....men höll man sig bara i "vår" hörna så var det trevligt, så det kvittar! Det känns som att jag och Betsy låg efter med ett par koppar sprit mot er som förfestat. Idag är jag dock tacksam för det....hur mår ni? ;)

Jo tack vi hörde om eran fina vigliderinhärutanattbetalaförossstil... *asg*

Jorå... Våran hörna var riktigt bra... Skönt att vi som var där i tid lyckades plocka ett bord... el ja ett helt hörn... Haha...

Jag mår hur bra som helst... Drack iofs inte så jäkla mycket jag heller så det så...
Väldigt glad för det idag... :D

Va vem sjöng Dreggel för :va

Och kan nån förklarar för mej varför man har en gummihandske hängandes i byxfickan ????!!!!

Kul att lammköttet vågade sig dit också ;)

Jag är oskyldig! :mattias

Det var en LATEXhandske :fakta men jag kommer aldrig erkänna varför jag hade den.

Jag hoppas inte att du refererar till mig som lammkött? :D

Kan ju tro att jag varit på bandag å inte på krogen.
Hittade lecakulor i brallorna.

Någon skyldig :va :D

Dryga vakter? Jag och glidarbetsy gled förbi utan att betala efter att hon smickrat vakterna på ett mycket lustigt sätt. :tummenupp

Nej, stället sög rätt ordentligt, mycket skumma träsktroll där....men höll man sig bara i "vår" hörna så var det trevligt, så det kvittar! Det känns som att jag och Betsy låg efter med ett par koppar sprit mot er som förfestat. Idag är jag dock tacksam för det....hur mår ni? ;)

:7peta vad gjorde Betsy :)

Hehe tja våran hörna var bäst :lol De såg vi ju då vakterna cirkulerade hela tiden ;)

Kul å ha dej med igår igen, jag är bara trött men de har vare en intensiv helg :lol och Mitra är pigg hon har just vare ute på min hoj en sväng :)

Men vi kan väll inte bryta trenden å gå på ett bra ställe heller eller vad säger du?? :lol

Det var en LATEXhandske :fakta men jag kommer aldrig erkänna varför jag hade den.

Jag vet varför... Haha...
*nöjd*

El vänta... Det där skulle kunna misstolkas... Haha...
Äh wattttewwwööööööööö... *asg*

Jag är oskyldig! :mattias

Jag hoppas inte att du refererar till mig som lammkött? :D

:D :rolleyes: Jag kan ju gissa mej till vad du har sånt i byxfickorna för :tungan

:7peta de var länge sen du var ett lamkött pöjk, Jag refererade till lille Henrik ;) och Mange K :lol

Kan ju tro att jag varit på bandag å inte på krogen.
Hittade lecakulor i brallorna.

Någon skyldig :va :D

:lol jag vet vem hon var blond och kläd i svart topp och jeans :lol

Jag vet varför... Haha...
*nöjd*

El vänta... Det där skulle kunna misstolkas... Haha...
Äh wattttewwwööööööööö... *asg*

:rolleyes: mmmm ja jisses jag tror jag vet :censored :crash :hej :cool: :blah

Last edited:
:lol lever Ullis i dag :)

Tja de kändes rätt mysko att komma in där ska jag erkänna när alla killar vände sig lystet om när vi kom in och gick runt dansgolvet :lol

Undrar vad jag gjorde för fel för inte f*n var det någon som vände sig om efter mg i alla fall.

Men det är väl bara att erkänna Tant är över kullen och borde lägga sig ned och dö!!

om man gillar Aladdin lär man gilla Golden Hits än mer! :tuttar

Kör det nästa gång så kommer jag! :yoparty

Gärna bara Tant får dansa så är hon glad!

Last edited:
Undrar vad jag gjorde för fel för inte f*n var det någon som vände sig om efter mg i alla fall.

Men det är väl bara att erkänna Tant är över kullen och borde lägga sig ned och dö!!

Tant borde skaffa sig linser eller glasögon så att hon kan se när lammkötten dregglar över henne.

Bifogat

• PICT0064.JPG
    PICT0064.JPG
    39.5 KB · Visningar: 64
  • PICT0055.JPG
    PICT0055.JPG
    40.8 KB · Visningar: 62
  • PICT0058.JPG
    PICT0058.JPG
    43.9 KB · Visningar: 70
  • PICT0051.JPG
    PICT0051.JPG
    46.5 KB · Visningar: 75
  • PICT0048.JPG
    PICT0048.JPG
    43.6 KB · Visningar: 89
  • PICT0043.JPG
    PICT0043.JPG
    32.9 KB · Visningar: 76
Last edited:
Jag har alltså inte kommit över att ha blivit skändad av en sprallig skolköksföreståndarinna på 58 vårar ännu! Ärret efter köttkroken har bleknat bättre än minnena av natten alltså?:D :arsele

Jaha det sager du... ja jag visste val att det fanns nan harinne som kunde projicera sina fina karleksminnen har pa vita duken... ;)

Damn, tack för igår!! :tummenupp Dock tänker jag ALDRIG mer gå tillbaka till Aladdin, vilket skit-hak, hahaha! Enda positiva med stället var att det var lätt att hitta sittplats... Vilket kanske inte var så konstigt med tanke på hur tomt det var. :näsblod Näe, Kakan, nästa gång hittar vi ett annat ställe att gå till eller så gör vi slag i saken att trasha din lgh... :tungan

Idag är man lite trött men annars helt ok. :) Dags att dra till jobbet nu då och hålla koll så inte tågen krockar! Tjing och puss och kram!

Ja se den där Josefine alltså......hon e busig.......:rolleyes:......för att inte tala om Jenny.......:tungan ..........

:D OJA du är SÅ oskyldig så Pippi ;)

Gärna bara Tant får dansa så är hon glad!

:va Tant inte gammal bara halvblind och missar att killarna tittar :)

Jo vi vet att tant vill dansa därför går vi på dansbara ställen :)

Damn, tack för igår!! :tummenupp Dock tänker jag ALDRIG mer gå tillbaka till Aladdin, vilket skit-hak, hahaha! Enda positiva med stället var att det var lätt att hitta sittplats... Vilket kanske inte var så konstigt med tanke på hur tomt det var. :näsblod Näe, Kakan, nästa gång hittar vi ett annat ställe att gå till eller så gör vi slag i saken att trasha din lgh... :tungan

Idag är man lite trött men annars helt ok. :) Dags att dra till jobbet nu då och hålla koll så inte tågen krockar! Tjing och puss och kram!

:D ni var ju å hitta på massa hyss ju. Jag vakna med tv dosan i handen i morse efter att ha hittat den under ena kudden :lol sen var de VÄLDIGT frusna bestick i frysen i en bunke vatten (tog bara 3 timmar innan de kom loss ur alla is :lol)

Last edited:
Jaha det sager du... ja jag visste val att det fanns nan harinne som kunde projicera sina fina karleksminnen har pa vita duken... ;)

Aha, herrn har förträng händelsen så till den grad att han måste phulquota för att hålla sina vanföreställningar vid liv. Patetiskt, på min ära!:fnys

:hihi

Aha, herrn har förträng händelsen så till den grad att han måste phulquota för att hålla sina vanföreställningar vid liv. Patetiskt, på min ära!:fnys

:hihi

Jodå, gode broder. Man har hört så verklighetsnära beskrivnigar därifrån så det är nästan som att du hade rätt!! :D
Men att du lever i förneklse, med DEN detaljkunskapen, det råder det INGET tvivel om! :hoppskrat
Jag menar, DIN s.k "fantasi" härnedan, är ju inget man drömmer ihop på en kafferast direkt...
Tänk om du hade haft en livecam med dig! :D

Dr. ordinerar en karta Valium/Zipramil för att hålla ångesten i schack nu när minnena kommer tillbaka!

:D ni var ju å hitta på massa hyss ju. Jag vakna med tv dosan i handen i morse efter att ha hittat den under ena kudden :lol sen var de VÄLDIGT frusna bestick i frysen i en bunke vatten (tog bara 3 timmar innan de kom loss ur alla is :lol)

Förstår inte vad du pratar om... Anledningen till att tv-dosan låg i sängen var ju att vi tänkte att du skulle ha den nära till hands... Liksom... Och besticken, ja där försökte vi bara döda lite bakterier, Annica tyckte hon såg några så vi tänkte att vi hjälper dig på traven genom att försöka frysa dem till döds. :rolleyes:

Då var det över för den här gången.
En intressant kväll måste jag erkänna. Hade kul på alla sätt & vis, å sen blev jag lite "kär" en stund också :D

Kan nog säga att jag fått med alla ingredienser för en lyckad dag & kväll med tjejerna :tummenupp

Tack Izah & Robban för gott käk & bra sovplats.

Tack Kakan för att du roddade ihop det hela.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti