Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
om man gillar Aladdin lär man gilla Golden Hits än mer!![]()
Kör det nästa gång så kommer jag!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dryga vakter? Jag och glidarbetsy gled förbi utan att betala efter att hon smickrat vakterna på ett mycket lustigt sätt.![]()
Nej, stället sög rätt ordentligt, mycket skumma träsktroll där....men höll man sig bara i "vår" hörna så var det trevligt, så det kvittar! Det känns som att jag och Betsy låg efter med ett par koppar sprit mot er som förfestat. Idag är jag dock tacksam för det....hur mår ni?![]()
Va vem sjöng Dreggel för![]()
Och kan nån förklarar för mej varför man har en gummihandske hängandes i byxfickan ????!!!!
Kul att lammköttet vågade sig dit också![]()
Dryga vakter? Jag och glidarbetsy gled förbi utan att betala efter att hon smickrat vakterna på ett mycket lustigt sätt.![]()
Nej, stället sög rätt ordentligt, mycket skumma träsktroll där....men höll man sig bara i "vår" hörna så var det trevligt, så det kvittar! Det känns som att jag och Betsy låg efter med ett par koppar sprit mot er som förfestat. Idag är jag dock tacksam för det....hur mår ni?![]()
Det var en LATEXhandskemen jag kommer aldrig erkänna varför jag hade den.
Jag är oskyldig!
Det var en LATEXhandskemen jag kommer aldrig erkänna varför jag hade den.
Jag hoppas inte att du refererar till mig som lammkött?![]()
Kan ju tro att jag varit på bandag å inte på krogen.
Hittade lecakulor i brallorna.
Någon skyldig![]()
![]()
Jag vet varför... Haha...
*nöjd*
El vänta... Det där skulle kunna misstolkas... Haha...
Äh wattttewwwööööööööö... *asg*
Människor som inte fattar ett nej... osv...
jag vet vem hon var blond och kläd i svart topp och jeans
![]()
lever Ullis i dag
![]()
Tja de kändes rätt mysko att komma in där ska jag erkänna när alla killar vände sig lystet om när vi kom in och gick runt dansgolvet![]()
Undrar vad jag gjorde för fel för inte f*n var det någon som vände sig om efter mg i alla fall.
Men det är väl bara att erkänna Tant är över kullen och borde lägga sig ned och dö!!
Tant borde skaffa sig linser eller glasögon så att hon kan se när lammkötten dregglar över henne.
Jag har alltså inte kommit över att ha blivit skändad av en sprallig skolköksföreståndarinna på 58 vårar ännu! Ärret efter köttkroken har bleknat bättre än minnena av natten alltså?![]()
![]()
Ja se den där Josefine alltså......hon e busig.............för att inte tala om Jenny.......
..........
Undrar vad jag gjorde för fel för inte f*n var det någon som vände sig om efter mg i alla fall.
Men det är väl bara att erkänna Tant är över kullen och borde lägga sig ned och dö!!
Gärna bara Tant får dansa så är hon glad!
Damn, tack för igår!!Dock tänker jag ALDRIG mer gå tillbaka till Aladdin, vilket skit-hak, hahaha! Enda positiva med stället var att det var lätt att hitta sittplats... Vilket kanske inte var så konstigt med tanke på hur tomt det var.
Näe, Kakan, nästa gång hittar vi ett annat ställe att gå till eller så gör vi slag i saken att trasha din lgh...
![]()
Idag är man lite trött men annars helt ok.Dags att dra till jobbet nu då och hålla koll så inte tågen krockar! Tjing och puss och kram!
Jaha det sager du... ja jag visste val att det fanns nan harinne som kunde projicera sina fina karleksminnen har pa vita duken...![]()
Aha, herrn har förträng händelsen så till den grad att han måste phulquota för att hålla sina vanföreställningar vid liv. Patetiskt, på min ära!:fnys
![]()
ni var ju å hitta på massa hyss ju. Jag vakna med tv dosan i handen i morse efter att ha hittat den under ena kudden
sen var de VÄLDIGT frusna bestick i frysen i en bunke vatten (tog bara 3 timmar innan de kom loss ur alla is
)
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti