Utgång för hojåkare 6/9!

Förstår inte vad du pratar om... Anledningen till att tv-dosan låg i sängen var ju att vi tänkte att du skulle ha den nära till hands... Liksom... Och besticken, ja där försökte vi bara döda lite bakterier, Annica tyckte hon såg några så vi tänkte att vi hjälper dig på traven genom att försöka frysa dem till döds. :rolleyes:

:lol :lol ja vad ska man säga...men de är ju sånt man får bjuda på ;)

Jag är oskyldig! :mattias

Det var en LATEXhandske :fakta men jag kommer aldrig erkänna varför jag hade den.

Jag hoppas inte att du refererar till mig som lammkött? :D

Hörru du! Såg fotobevis idag på att ngn försökte klatscha mig på arslet och fick höra att det var du! Gör du alltid så med främmande tjejer?? :ajjabajja

:FU :D

Då var det över för den här gången.
En intressant kväll måste jag erkänna. Hade kul på alla sätt & vis, å sen blev jag lite "kär" en stund också :D

Kan nog säga att jag fått med alla ingredienser för en lyckad dag & kväll med tjejerna :tummenupp

Tack Izah & Robban för gott käk & bra sovplats.

Tack Kakan för att du roddade ihop det hela.

:D Ja ni var så söta så ;)

Hörru du! Såg fotobevis idag på att ngn försökte klatscha mig på arslet och fick höra att det var du! Gör du alltid så med främmande tjejer?? :ajjabajja

:nicka de gör han :lol

Last edited:
Jodå, gode broder. Man har hört så verklighetsnära beskrivnigar därifrån så det är nästan som att du hade rätt!! :D
Men att du lever i förneklse, med DEN detaljkunskapen, det råder det INGET tvivel om! :hoppskrat
Jag menar, DIN s.k "fantasi" härnedan, är ju inget man drömmer ihop på en kafferast direkt...
Tänk om du hade haft en livecam med dig! :D

Dr. ordinerar en karta Valium/Zipramil för att hålla ångesten i schack nu när minnena kommer tillbaka!

Å milde Herre Gud...en livecam i det läget hade fått tillåmed Piratebaygrabbarna att böna efter välsignad censur....Inte nog med att Herr Doktorns egen kropp är en föga uppbygglig syn, att dessutom se den ömt omslingrad av en yster, bedagad och naken skölköksföreståndarinnekropp är en tanke som får den modigaste att darra på läppen.:D

:lol :lol ja vad ska man säga...men de är ju sånt man får bjuda på ;)

I saw it comi'n for You... :cdevil

Å milde Herre Gud...en livecam i det läget hade fått tillåmed Piratebaygrabbarna att böna efter välsignad censur....Inte nog med att Herr Doktorns egen kropp är en föga uppbygglig syn, att dessutom se den ömt omslingrad av en yster, bedagad och naken skölköksföreståndarinnekropp är en tanke som får den modigaste att darra på läppen.:D

Ja snuffmovies med colombianska gatubarn och bukakkevieos från undergroundsajter är ju alla rena söndagsskolefjantet i jämförelse.

INGEN :mattias skall behöva få såna scener fastbrända på näthinnnan!

FN´s barnkonvention, Säkerhetsrådet, U.S.A´s president, eller ens Moder Teresa kan frälsa oss från det onda i det läget. Det är bara acceptera att man tvingas avsäga sig ALL form av sex de närmaste 11,3 åren p.g.a att detta centrum i hjärnan raderas permanent.

Last edited:
blanda inte ihop mej med nå leca kulor :yoparty jag gillar bara rengörnings spray:yoparty :yoparty :yoparty
tack för igår brudar..:yoparty

:tungan Ni verkar ha haft det kul igår i alla fall. Jag jobbar fortfarande så det var tur att jag inte haka på för då hade jag aldrig blivit klar i tid. :huvet
Hade varit skoj att hänga på men gör det nästa gång.
Kram på er alla

Jag mår iaf garanterat bättre än vad jag förtjänar, den saken är klar.

Fy fan. Vad hände, och varför?

Det var nog inte värre än vad du tror :pannkyss :glömdet

Jag mår iaf garanterat bättre än vad jag förtjänar, den saken är klar.

Fy fan. Vad hände, och varför?

Samma här, har mått oförskämt bra! Men det gör jag ju iof jämt fast jag förtjänar att ligga i fosterställning och gråta. :gnissla

Ingenting hände, för det man inte minns har inte hänt. :tummenupp Så du var egentligen bara hem till Kakan och sen åkte du hem, du var aldrig med ut. :fakta

Samma här, har mått oförskämt bra! Men det gör jag ju iof jämt fast jag förtjänar att ligga i fosterställning och gråta. :gnissla

Ingenting hände, för det man inte minns har inte hänt. :tummenupp Så du var egentligen bara hem till Kakan och sen åkte du hem, du var aldrig med ut. :fakta

Det är värt att sitta sent att jobba, :D :D :D :D :D :D :D
Ni har knappast gjort något skamligt, det tror jag inte. ni kan leva vidare lyckliga och glada. :hej

Exakt, det man inte minns har man ingen aning om..

Jag åkte nog före er från Kakan. :3freak

Edit... Jag har INTE mått bra idag.

Last edited:
Det är värt att sitta sent att jobba, :D :D :D :D :D :D :D
Ni har knappast gjort något skamligt, det tror jag inte. ni kan leva vidare lyckliga och glada. :hej

Ja, ibland gör man nog bäst i att hålla sig borta! :D Och nej, vad jag vet så var det ingen som gjorde ngt så pinsamt att man måste må skit, bättre att bara gå vidare och vara glad, som du säger. :)

Pics or it didn't happen! :fakta

Kan väl inte jag rå för att du kastade dig över knät på mig :D Va ska en svulten karl ta sig till när det dyker upp kvinnobakar rakt under hakan på en? :)

Pics or it didn't happen! :fakta

Kan väl inte jag rå för att du kastade dig över knät på mig :D Va ska en svulten karl ta sig till när det dyker upp kvinnobakar rakt under hakan på en? :)

Haha, det FINNS bildbevis... :FU

Meh. Som om jag kastade mig över ditt knä, jag stod bredvid dig och skulle
kramas lite med Fia... Sen att du är så utsvulten att du inte fixar när ngn böjer sig framåt, det är fan inte mitt problem. :arsele :crash

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla