Utgång för hojåkare 6/9!

Njaaeij... önsketänkande vet jag inte. Snarare mardröm...
Men... detta är vad jag HÖRT från andra som varit där alltså... :rolleyes:

Aha, herrn har alltså inte kommit över att ha blivit skändad av en sprallig skolköksföreståndarinna på 58 vårar ännu? Ärret efter köttkroken har bleknat bättre än minnena av natten alltså?:D :arsele

OK, summera! Hur många fick med sig ett ligg hem?

ni använde skydd hoppas jag! :rullandeu

//var nykter hela helgen!

Aladdin var inte igår....e de fortfarande som att åka Viking Line? :pussa

Det är 10ggr värre, på alla punkter! :D Jag tror aldrig jag varit på lokal och känt mig så pass malplacerad som under gårdagskvällen. En kille på toan sammanfattade hela stället rätt bra (förutom att han inte var från blå linjen) när han förde konversation med Mange.
- Oh, en mojito! Ska jag pissa i den?

Jag tror Dreggel kan ha spridit en sjukdom eller två. Han var värre än Don Juan ett tag
love0067.gif

De var nog bara en av brudarna som fick med sig nån hem :lol och de var hennes man :)

Det är 10ggr värre, på alla punkter! :D Jag tror aldrig jag varit på lokal och känt mig så pass malplacerad som under gårdagskvällen. En kille på toan sammanfattade hela stället rätt bra (förutom att han inte var från blå linjen) när han förde konversation med Mange.

:D ja jisses de där var ett komiskt ställe måste jag erkänna :)
Vid ena dansgolvet stod killarna upp spända (ja du läste rätt :lol) som värsta kill köttmarknaden :lol Jag vart redigt nervös för de där har man aldrig vare med om förr. ( så den delen av aladdin undvek man ordentligt sen :lol)

Jag tror Dreggel kan ha spridit en sjukdom eller två. Han var värre än Don Juan ett tag
love0067.gif

Va vem sjöng Dreggel för :va

Och kan nån förklarar för mej varför man har en gummihandske hängandes i byxfickan ????!!!!

Kul att lammköttet vågade sig dit också ;)

:rolleyes: Jag undrar varför jag vaknade med tv dosan i handen i morse :va och vad mer kan dessa 2 bus troll ställt till med, hörde ju innan vi åkte hur dom rumsterade om :lol

Last edited:

Instämmer helt och hållet:D

En sak är säker, jag hänger inte där nästa lördag.

Jag fick med mig Ullis men hon va inte så sugen på att ligga!

Då kan man konstatera att jag är en högst märkligt person, jag hade trevligt minsann. Tant fick dansa och det spelades bra musik, dessutom så var det inte så förbannat hög musik heller.

Ullis ser tämligen nöjd ut hon med.

De var nog bara en av brudarna som fick med sig nån hem :lol och de var hennes man :)

:D ja jisses de där var ett komiskt ställe måste jag erkänna :)
Vid ena dansgolvet stod killarna upp spända (ja du läste rätt :lol) som värsta kill köttmarknaden :lol Jag vart redigt nervös för de där har man aldrig vare med om förr. ( så den delen av aladdin undvek man ordentligt sen :lol)

Exakt vad blev du nervös för?

Last edited:

love0067.gif

Ja jävlar va det stället sög tapirpenis !
Dock jävligt kul att träffa alla och som vanlig var det jag som vann iskriget.

Jag fick med mig Ullis men hon va inte så sugen på att ligga!

Då kan man konstatera att jag är en högst märkligt person, jag hade trevligt minsann. Tant fick dansa och det spelades bra musik, dessutom så var det inte så förbannat hög musik heller.

Ullis ser tämligen nöjd ut hon med.

Exakt vad blev du nervös för?

:lol lever Ullis i dag :)

Tja de kändes rätt mysko att komma in där ska jag erkänna när alla killar vände sig lystet om när vi kom in och gick runt dansgolvet :lol

:7peta ska du gnälla kom inte då :tungan :tuttar

JAG hade jättekul !!!! :)

TACK för en kul kväll allihop! :krama

Eller INTE, 6-1 till mig !!!!! :yoparty

:rolleyes: PIPPI har vaknat :)

Last edited:
Nu vill jag se att ni kommer ut ordentligt sen, för jag ska nämligen oxå ut. Med grabbligan ;) :tuttar

Tröjan åkte av... Tröjan åkte på pga en grinig vakt som sa att man måste ha på sig tröja????
Snackade länge gjorde vi...
Tack för nice sällskap... Intressant att vi blev sist kvar... Va fan tog alla vägen helt plötsligt??????

Mycket trevligt att träffa dig med... :tuttar :pannkyss Fan ni var ju ändå kvar ganska länge ni med... *ler* När ni dragit beställde jag skjuts hem... Skjutsade hem Dreggel och kom hem själv vid 4... Inte illa det... :D

ÄÄÄÄÄÄDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TACK ALLA FÖR EN KUL KVÄLL!!!!!!!

Last edited:
om man gillar Aladdin lär man gilla Golden Hits än mer! :tuttar

Kör det nästa gång så kommer jag! :yoparty

om man gillar Aladdin lär man gilla Golden Hits än mer! :tuttar

Kör det nästa gång så kommer jag! :yoparty

Golden Hits är bra...
Alladin... Vet det fan.. Dryga vakter som bara försökte hävda sig... Människor som inte fattar ett nej... osv...
Men Golden borde vi dra till nästa gång... :D

Vet det fan.. Dryga vakter som bara försökte hävda sig... Människor som inte fattar ett nej... osv...

Dryga vakter? Jag och glidarbetsy gled förbi utan att betala efter att hon smickrat vakterna på ett mycket lustigt sätt. :tummenupp

Nej, stället sög rätt ordentligt, mycket skumma träsktroll där....men höll man sig bara i "vår" hörna så var det trevligt, så det kvittar! Det känns som att jag och Betsy låg efter med ett par koppar sprit mot er som förfestat. Idag är jag dock tacksam för det....hur mår ni? ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti