Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*

Vart inte så mycke mer än mcdonalds sen alla gick från snaps

Jag hoppas de andra 3 (Christian var snäll å körde mej hem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu skriver du till tjejen med sämst lokalsinne...hittar nog inte ens till Vega..Japp, instämmer, tack så mkt för ikväll!![]()
Lady! Vi är några som ska åka i morgon, ska ses på Vegabaren vid 12:30. De jag vet nu är Annika, Bikerbabe, Kakan och så jag som åker med Mackan (han som satt längst bort från dig). Häng gärna med!
Vi tänkte iaf åka till Rosenhill, sen har vi inte kommit längre... *skratt*
Nu skriver du till tjejen med sämst lokalsinne...hittar nog inte ens till Vega..![]()
Det kan gott hända att jag dyker upp, jag har iafl Kakans nr så ja kan ge henne besked. Jag ska iväg och köra en spinning klass som börjar 10:30 och håller på en timme.Kan skynda mig efter det. Kommer troligen inte hinna till den tiden eftersom jag cyklar till gymmet men då kan jag alltid möta upp er på Rosen, för dit hittar jag iafl![]()
Man kanske skulle ta å dyka upp med nya fina hjälme, om vädret tillåter....
TUR var att jag har min fiffiga partyväska !!!!![]()
Luktade ju lite bättre, vårda ljuset ömt Linkan !!![]()
Det är uppehåll (och SKA vara det), så häng med du!
![]()
Hur lång blir turen? Har ingen lust att komma hem med sjukt värkande arm som efter förra hojturen.....
Skulle vara de i så fall, bästa att sätta fart dårå, 1230 Vega.
Vänta på mig så dyker jag upp!
Vilka e det som skall ut å åka?
Vi väntar!Jag åker med en kille som heter Mackan, sen blir det Kakan, Annika (som jag inte vet ngt nick på
), Bikerbabe... Och du. Tror det är alla! Missade säkert ngn... *hm*
Jo, ev hakar Lady på oxå vid Rosenhill sen.
Linkan..vi kanske ses i ngt blommigt dike![]()
Man kanske skulle ta å dyka upp med nya fina hjälme, om vädret tillåter....
Så..då har man kört skiten ur 12stycken morgon pigga människor. Precis kommit hem så ja kastar mig in i duschen och drar fram gixela och sätter fart. Vi ses på rosenhill![]()
Linkan..vi kanske ses i ngt blommigt dike![]()
Haha! Tror jag passar på att åka o lukta på blommorna idag![]()
![]()
Nej jag drar nog en sväng själv tror jag o sen tänar.
Men kör försiktigt alla nu o slit inte ut rosenhills bänkar förmycket nu![]()
Tack för idag..va lite seg i huvudet så så mkt köra blev det inte men det va trevligt å träffa alla.
Är det fler än jag som har semester? kanske ska styra upp ngt kul ikväll oxå?Pm:a om ni har ngn kul idé.
Undra om det var sömnmedel i drickan jag drack på rosen..slockna som ett barn efter att ha ätit. Jag hittar gärna på ngt men håller mig helst till stan isåfall. Pm:ar min msn.Rätt skön sväng och fikat var fan klockrent... Lite sol, skitsnack och brownie gör att själen mår mys!![]()
Ingen som vill ses och äta ngnstans? Jag, min Goffe och Mackan som jag var ute och åkte med idag tänkte ses ngnstans och äta. Vet inte vad dock, men vi hade tänkt hålla oss till Tyresö men det är ju diskutabelt... Vi ska hinna med krypkörning på Hellasgården oxå, så Goffe får öva. Men om ngn vill ses och äta middag så får det avgöra när han får övningsköra.Vi har oxå semester så vi har inte direkt bråttom ut...
Men jag kan tillägga att ingen av oss orkar åka jättelångt. *lata* Shit, vilket rörigt inlägg men ni hajjar nog.
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph