Utgång 12/7 ?

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) Japp de var en kul kväll :)
Vart inte så mycke mer än mcdonalds sen alla gick från snaps :lol

Jag hoppas de andra 3 (Christian var snäll å körde mej hem :tummenupp tackar jag så mycke för) fick sin blåbärspaj ;)
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Jätteskojjsigt !! :)
Dumt ställe som inte ha mera öppet för oss.....:mad:
McD var yttligare en dum sak......jaja......


TUR var att jag har min fiffiga partyväska !!!! :tummenupp
Luktade ju lite bättre, vårda ljuset ömt Linkan !! :krama


Tack Christian !!! :tummenupp
 
Last edited:

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Japp, instämmer, tack så mkt för ikväll! :)

Lady! Vi är några som ska åka i morgon, ska ses på Vegabaren vid 12:30. De jag vet nu är Annika, Bikerbabe, Kakan och så jag som åker med Mackan (han som satt längst bort från dig :D ). Häng gärna med! :) Vi tänkte iaf åka till Rosenhill, sen har vi inte kommit längre... *skratt*
Nu skriver du till tjejen med sämst lokalsinne...hittar nog inte ens till Vega..:D
Det kan gott hända att jag dyker upp, jag har iafl Kakans nr så ja kan ge henne besked. Jag ska iväg och köra en spinning klass som börjar 10:30 och håller på en timme.Kan skynda mig efter det. Kommer troligen inte hinna till den tiden eftersom jag cyklar till gymmet men då kan jag alltid möta upp er på Rosen, för dit hittar jag iafl ;)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nu skriver du till tjejen med sämst lokalsinne...hittar nog inte ens till Vega..:D
Det kan gott hända att jag dyker upp, jag har iafl Kakans nr så ja kan ge henne besked. Jag ska iväg och köra en spinning klass som börjar 10:30 och håller på en timme.Kan skynda mig efter det. Kommer troligen inte hinna till den tiden eftersom jag cyklar till gymmet men då kan jag alltid möta upp er på Rosen, för dit hittar jag iafl ;)

:lol De är bara å ringa mej, jag hittar inte heller till vega men jag möter upp dom redan i tyresö :)

Så plinga på du. Och va snäll med alla i klassen nu ;)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tack alla för en kul kväll. Den lilla tid som jag var med...
Satan vilken huvudvärk... Fattar inte vad som hände... :(
Kände bara helt plötsligt att okej om inte jag åker hem nu så kommer jag svimma... Kan vara kombinationen av knappt nå mat på hela dagen o glasögon som jag inte haft tidigare...
Nästa gång då jäklar... Mat o då troligen van med glajjorna... Hihi...
Reka några ställen innan nästa gång... *skratt*
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Hur lång blir turen? Har ingen lust att komma hem med sjukt värkande arm som efter förra hojturen.....

Ingen aning... Vi har bara bestämt att vi åker till Rosenhill, än så länge. Du kan ju alltid följa med dit och ta en fika bara! :tummenupp
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Skulle vara de i så fall, bästa att sätta fart dårå, 1230 Vega.
Vänta på mig så dyker jag upp!

Vilka e det som skall ut å åka?
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Skulle vara de i så fall, bästa att sätta fart dårå, 1230 Vega.
Vänta på mig så dyker jag upp!

Vilka e det som skall ut å åka?


Vi väntar! :) Jag åker med en kille som heter Mackan, sen blir det Kakan, Annika (som jag inte vet ngt nick på :tungan ), Bikerbabe... Och du. Tror det är alla! Missade säkert ngn... *hm*

Jo, ev hakar Lady på oxå vid Rosenhill sen.
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Vi väntar! :) Jag åker med en kille som heter Mackan, sen blir det Kakan, Annika (som jag inte vet ngt nick på :tungan ), Bikerbabe... Och du. Tror det är alla! Missade säkert ngn... *hm*

Jo, ev hakar Lady på oxå vid Rosenhill sen.

Oki ska bara baxa ut sambons hoj sedan e jag på G, som tur bor jag runt hörnet bara!!
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Så..då har man kört skiten ur 12stycken morgon pigga människor. Precis kommit hem så ja kastar mig in i duschen och drar fram gixela och sätter fart. Vi ses på rosenhill :yoparty
Linkan..vi kanske ses i ngt blommigt dike ;)
 

Linkan_85

Guest
Haha! Tror jag passar på att åka o lukta på blommorna idag:tungan :D
Nej jag drar nog en sväng själv tror jag o sen tänar.
Men kör försiktigt alla nu o slit inte ut rosenhills bänkar förmycket nu:arsele

Linkan..vi kanske ses i ngt blommigt dike ;)
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Du vet vart vi finns om du är fika sugen :tungan
Dax å göra sig klar för avfärd kanske...ses snart alla glada!
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Tack för idag..va lite seg i huvudet så så mkt köra blev det inte men det va trevligt å träffa alla.
Är det fler än jag som har semester? kanske ska styra upp ngt kul ikväll oxå? :yoparty Pm:a om ni har ngn kul idé.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Man kanske skulle ta å dyka upp med nya fina hjälme, om vädret tillåter....

:tummenupp Kul att du dök upp och att man fick se nya hjälmen den är riktigt snygg.

Så..då har man kört skiten ur 12stycken morgon pigga människor. Precis kommit hem så ja kastar mig in i duschen och drar fram gixela och sätter fart. Vi ses på rosenhill :yoparty
Linkan..vi kanske ses i ngt blommigt dike ;)

:tummenupp jag skulle ha fotat den när du kom till Rosenhill :lol
Hoppas dragkedjan funkar bättre efter vaxningen :)

Haha! Tror jag passar på att åka o lukta på blommorna idag:tungan :D
Nej jag drar nog en sväng själv tror jag o sen tänar.
Men kör försiktigt alla nu o slit inte ut rosenhills bänkar förmycket nu:arsele

:) Ja Linka du var ju ute och luktade på lite blommor iallafall, fast du polckade inte dom ;)

Tack för idag..va lite seg i huvudet så så mkt köra blev det inte men det va trevligt å träffa alla.
Är det fler än jag som har semester? kanske ska styra upp ngt kul ikväll oxå? :yoparty Pm:a om ni har ngn kul idé.

:tummenupp vorre ju kul att hitta på nå men jag lider av ide torka.
Ja de vart en kort tur men de var himla kul å träffa er alla på Rosenhill i dag.
Härligt väder med lite vind mellan varven :)
 
Last edited:

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Rätt skön sväng och fikat var fan klockrent... Lite sol, skitsnack och brownie gör att själen mår mys! :yoparty

Ingen som vill ses och äta ngnstans? Jag, min Goffe och Mackan som jag var ute och åkte med idag tänkte ses ngnstans och äta. Vet inte vad dock, men vi hade tänkt hålla oss till Tyresö men det är ju diskutabelt... Vi ska hinna med krypkörning på Hellasgården oxå, så Goffe får öva. Men om ngn vill ses och äta middag så får det avgöra när han får övningsköra. :D Vi har oxå semester så vi har inte direkt bråttom ut... :) Men jag kan tillägga att ingen av oss orkar åka jättelångt. *lata* Shit, vilket rörigt inlägg men ni hajjar nog. :tungan
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Rätt skön sväng och fikat var fan klockrent... Lite sol, skitsnack och brownie gör att själen mår mys! :yoparty

Ingen som vill ses och äta ngnstans? Jag, min Goffe och Mackan som jag var ute och åkte med idag tänkte ses ngnstans och äta. Vet inte vad dock, men vi hade tänkt hålla oss till Tyresö men det är ju diskutabelt... Vi ska hinna med krypkörning på Hellasgården oxå, så Goffe får öva. Men om ngn vill ses och äta middag så får det avgöra när han får övningsköra. :D Vi har oxå semester så vi har inte direkt bråttom ut... :) Men jag kan tillägga att ingen av oss orkar åka jättelångt. *lata* Shit, vilket rörigt inlägg men ni hajjar nog. :tungan
Undra om det var sömnmedel i drickan jag drack på rosen..slockna som ett barn efter att ha ätit. Jag hittar gärna på ngt men håller mig helst till stan isåfall. Pm:ar min msn.:tuttar
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top