Utflyktsdags!

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date
Gött!

Har klurat lite på't - blir lite väl hårigt med hela rundan (vi pratar närmare 50 mil med lite busande på bulten), så det kanske blir till att ta en av sidorna.

ON talar sig varm för norrsidan, jag gillar mackorna på Rosenhill och Slingerbulten. :hihi

Gött!

Har klurat lite på't - blir lite väl hårigt med hela rundan (vi pratar närmare 50 mil med lite busande på bulten), så det kanske blir till att ta en av sidorna.

ON talar sig varm för norrsidan, jag gillar mackorna på Rosenhill och Slingerbulten. :hihi

Jag är på vilket ni ens lyckas:sissygör upp om:)

Slutar väl med att det bara blir 3 varv på
cityringen för 'annars blir det långt surru..'..
50mil, snittfart på 180-200, fan vi plöjer
igenom det på drygt 3 timmar ;)
Visst fan, plus tankning, 3.05 då..

(norrsidan funkar för min del)

I Roslagens famn

Gött!

Jag tror att man får mer och bättre körning om man håller sig på en sida av fjollträsk, anledningen till att jag föredrar norrsidan är att jag hittar bättre där. Tyvärr vet jag inte om jag kan närvara den 19:e, men kan jag de så kan jag visa vägen. Annars kan vi ta Roslagen vid ett senare tillfälle (i vår?).

Då spikar vi - kan du Oskar så kör vi Norrsidan! :tummenupp Tourfyhrer-reiseleiter deluxe faller på dig. :fakta

Annars tar vi södra sidan, och jag vallar folket till Rosenhill, där jag siktar på java så får bombarna köra av sig. :hihi

Då spikar vi - kan du Oskar så kör vi Norrsidan! :tummenupp Tourfyhrer-reiseleiter deluxe faller på dig. :fakta

Annars tar vi södra sidan, och jag vallar folket till Rosenhill, där jag siktar på java så får bombarna köra av sig. :hihi
Vart ska vi samlas då??
En frulle på markan i Strömsholm innan, med avresa därifrån vid 10 kanske????
Eller nått..........

Jag åker till Qatar imorgon bitti och ska vara borta i två veckor, så om inget oväntat inträffar och vi får jobbet gjort tidigare så får ni nog följa SGM den 19:e.

10.00 Markan. :fakta

ON är i Qatar och brassar hyrscooter (glöm inte knäpuckar med resårband Oskar! :D ).

Bara ett förtydligande - det är frukost 10.00 - inte stå med däckvärmarna avrullade, med rullen inställd på varvstopp! :hihi

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!