Utflyktsdags!

• Thread starter Thread starter SGM
  • Start date Start date
10.00 Markan. :fakta

ON är i Qatar och brassar hyrscooter (glöm inte knäpuckar med resårband Oskar! :D ).

10:00 markan låter perfekt, men blir det lååång tur, lär vi inte suga för länge på karamellen utan hoppa upp på stålhästarna och sätta mil tämligen omgående:bananaPerfekt med att nya framdäcket blivit lagom inkört för söndagens körning och årets förmodligen sista bandag på Hälla ring.

Det blir södersidan, så målet är bulten, lutar väl åt den vanliga vägen runt Sundbyholm, Kjula, Mariefred - det blir för trist transport mellan Tungelsta - Värmdölandet för att ta med Bogesund och Vaxholm. :)

Så något under 40 mil rör det sig om totalt.

Det blir södersidan, så målet är bulten, lutar väl åt den vanliga vägen runt Sundbyholm, Kjula, Mariefred - det blir för trist transport mellan Tungelsta - Värmdölandet för att ta med Bogesund och Vaxholm. :)

Kalas!!!!!!

Det där tänker jag lägga mig i. :D

Fagersta med omnejd...

Samling vid statoil vid 09. för avresa t Markan för frulle innan..
Har beställt kalas väder å han har lovat det oxå. Lite kallt på morgonen sedan ca 17-20gr på dan.

Fagersta med omnejd...

Samling vid statoil vid 09. för avresa t Markan för frulle innan..
Har beställt kalas väder å han har lovat det oxå. Lite kallt på morgonen sedan ca 17-20gr på dan.

Jag kommer till Markan, en annan är ju uppe med tuppfan, så jag har hunnit gått med hundar, käkat grötfrukost, druckit kaffe, diskat, tvätta o vaxa hojen...:tummenupp

Vädret skall bli kalas:yoparty

Jag rullar nog inte lite senare så ni hinner trycka nyllet fullt med skit:D

Last edited:
Jag kommer till Markan, en annan är ju uppe med tuppfan, så jag har hunnit gått med hundar, käkat grötfrukost, druckit kaffe, diskat, tvätta o vaxa hojen...:tummenupp

Vädret skall bli kalas:yoparty
JA SA JU ATT DET SKULLE BLI KALAS VÄDER I HELGEN!!!!!!!!!!!!!
Å jycken måste ju ha sitt å även gumman............

Det kommer som vanligt att finnas fotografer ute på Slingerbulten, så har man tur så!!!!!!!!!!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back