Utelämnande

Ingen skrattar åt mina skämt :(

Ska fan ta livet av mig om ingen skrattar på internet åt mina inlägg fifan va mitt liv suger inte nog me det ingen tjej har jag heller och kommer säkert aldri få nån så det är ingen mening me nånting BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU /wrist
Kommer ni på min internetbegravning?

Btw äre nån som vill ligga så skicka PM omgående !

"Västerås - Jefla industriarbetarpackstad"

Citat // En fd. studiebekant

Vår käre +Per+ lyckas verkligen personifiera fördomsbilden alla storstadsbor har av lantisar!

Vah?

Seriöst har jag gett mig på lantisarna nån gång? Själv uppvuxen på landet och ser mig själv som en lantis och har fördomar mot stadsbor så det står härliga till... så va menas ?

Vah?

Seriöst har jag gett mig på lantisarna nån gång? Själv uppvuxen på landet och ser mig själv som en lantis och har fördomar mot stadsbor så det står härliga till... så va menas ?

Hahaha. Nu fick du iaf mig att skratta, fast jag undrar om du förstår varför. Du kanske ska läsa Hunds inlägg en gång till.

Hahaha. Nu fick du iaf mig att skratta, fast jag undrar om du förstår varför. Du kanske ska läsa Hunds inlägg en gång till.

Nu finns det bara en storstad i Sverige, men du fick just att flytta upp Ume´ ett steg närmare den statusen!

Han verkar inte ha utelämnat (underlåtit att ta med) något på hemsidan, utan utlämnat sig (blottställt sig) helt.

Kan knappast vara seriöst va ?? är nog några polare till honom som skojar med han. Eller ??

Han har säkert lite svårt att känna av sociala normer och nyanser, men ett precis lika stort behov av att bli sedd som alla andra. Jag hoppas det går bra för honom, och att han finner likasinnade att spegla sig i.

/perris

Läste den där flashback-tråden, och jag fick nog också lite asperger-vibbar. Annorlunda kille, minst sagt.

Hans text andas jakt på medlidande, och jag tror inte att det är någon bra katalysator för vänskap eller kärlek. Jag tror mig veta att kvinnor inte ligger med män bara för att det är synd om dem (Det måste i så fall in något ekonomiskt incitament i uppgörelsen.).

Jag ställer mig faktiskt på den sidan som hävdar psykosocial störning (Duckies sida alltså.).

Ordination: Vård. Samlag lär inte vara aktuellt.

Jag har en början på (ut)lösningen för killen i fråga.

1. Raka av fjunet.
2. Skaffa nya brillor.
3. Elda hatten.

(För ja, tjejer är ytliga och hemska varelser. :mad:)

Skaffa en hobby där man faktiskt träffar folk. Bowling, bridge eller vafan som helst.

Det jobbigaste är att mobbning faktiskt kan göra så att människor är förstörda många, många år efter man blivit utsatt för det. Inte mobbaz, barn! :pannkyss

..fast vafan vet jag egentligen? :näsblod

Ingen av oss har möjlighet att bedömma hans sociala kompetens ifrån en websida, precis som han skriver. Den ärliga frågan är väl snarare om man vill vara kompis med någon som sticker lite utanför mallen OCH dessutom har varit mobbad för det.
Vill man inte det så är solklart att han har problem med att få kontakt.
Och om det är en sjukdom att skriva välformulerat och lättläst på internet så önskar jag att flera hade den störningen.
Fast om han gjorde den där sidan för att få ligga så missar han nog målet med ett par meter.

Lite spooky men jag tror mest att man reagerar på är väl att han skriver så självutlämnande. Frågan jag ställer mig är om han verkligen är seriös och ärlig eller om det mest är dravel för att få uppmärksamhet.

Han gillar kaniner. :banana

Humm...

Kan väl förstå att det inte är lätt alla gånger, men va i helvetet? Hjälper det att skriva sånt där på nätet? Vad var målet riktigt? (nej, jag läste inge mycket, blidde spy färdig)

Var påängen att få en brud? Är det inte det man har pengar och bordeller till? :va

vet faktiskt inte vad jag ska tycka :va Som sagt en otroligt introvert individ, varför jag har svårt att förstå anledningarna till att han väljer att lämna ut sig helt skoningslöst på internet. Han har uppenbarligen ett rejält bekräftelsebehov som resultat av sina år i emotionell solidaritet, men han kan väl knappast tro att sitt blottande på internet kommer att hjälpa honom?

Min tolkning av honom som person är att han är en arrogant egocentriker som endast söker "vänskap" för att ha någon som höjer honom till skyarna. Att han lägger upp en särskild sida med sina betyg säger ju en hel del.

Så länge han säker vänskap av ovanstående anledning kommer han inte att finna den.

Min lekmanna tolkning :D , baserad på den information han själv väljer att publicera!

Edit! - Var är Bonny när man behöver honom? Vi (läs: jag) vill ha ett expertutlåtande!

Last edited:
Back