Utelämnande

För att han kan formulera sig?
Nej, men det kanske ligger något i den här meningen?
Under mitt liv har jag dock träffat ett tjugotal läkare, psykologer och kuratorer, men det har inte hjälpt mig.

:rolleyes:

Jag tror mig veta att kvinnor inte ligger med män bara för att det är synd om dem (Det måste i så fall in något ekonomiskt incitament i uppgörelsen.).
Hur förklarar du då att Mattias fått ligga vid enstaka tillfällen?

:hihi

Det är inte psykopaterna som whinar på internet man behöver vara rädd för.

Det är dom som aldrig säger något utan bara sitter tyst i hörnet och vässar kniven....

"Ofta känns det också som om jag skulle kunna ge "vad som helst" för att få en vän, och ibland känns ensamheten som en "tickande bomb" som kommer att ha ihjäl mig." :skrämd

Killen är ju sjuk.

Nja. På ett sätt kanske. Men ändå inte.
Möjligen introvert så det duger, men det killen behöver är nån som sparkar honom i arselet så han kommer UT!
På krogen alltså, får några järn, och börjar SNACKA lite med kvinns.
Han verkar bara tänka utan att handla.

Troligen gener från finska österbotten som spökar där...

Det jag undrar över att ha läst det han skrivit, är hur han är IRL, dvs hur social han är?
Jag menar, han kan ju verkligen uttrycka sig och verkar ju ha en personlighet, visserligen är han lite besatt och redan vid 4 års ålder känna så är ju lite konstigt men alla är vi olika.

Lite konstigt är det iaf att han inte ens har en vän?
OK, vissa har väl otur och träffar aldrig en tjej, har aldrig sex osv... Men en kompis måste han väl kunna ha?
Han studerar ju, träffar han inte kompisar där?

Mobbing vid 19-20 års åldern är ju tarvligt ifall det fortfarande håller på då, fast det kanske mera är utfrysning vilket kan vara lika jobbigt.

Jag vet inte, men får något skumt över hela grejen, inte ens skrattmaterial.
Bara lite ledsamhet att någon har det sådär? Men å andra sidan känner jag, är detta ett sista försök för att få sex?

Jaja hoppas han finner en "vän".

Det är inte så konstigt egentligen, Det räcker med att man har ett annat intresse än de andra, eller att man är ett par år äldre, eller är tystliten IRL, ec.

Dels så tror jag killen behöver ta sig samman, ta tag i sitt problem, att sitta och beklaga sig över det hjälper sällan, mer än för stunden. Vill han ha nån ändring så får han nog ta en chansning och kanske flytta iväg och kanske studera eller jobba med nått han inte gjort innan, men framförallt komma iväg nånstans där han måste lära känna nya människor.

Jag får kännslan av att han går hem efter plugget till sin dator, och sitter där. Jag kan ha fel med, men det är den känslan jag får iallafall.

Tråkigt, men jag blir faktiskt inte direkt sugen på att hjälpa honom av det jag läst heller, dock ser han inte ful ut, men innebörden av texten är chokerande nog för att skrämma till och med mig :(

Om han får ett förhållande, måtte det hålla livet ut. Skulle inte vilja se vad som lär ske den dagen då honan väljer att gå annars.

Svartsjukedrama deluxe!

Sånna killar borde vara bland det farligaste som kan gå på denna jord.

Tillfälle. Just the one. Jag minns det som igår, trots att det är drygt nio år sen. Nästa gång ska jag försöka hinna ut i tid.
Då har jag gjort det dubbelt så många gånger som dig. Inte fan han ju ut i tid någon av gångerna och tanten är en riktig frö-gurka så nu sitter man här med två knoddar :gnissla

Empatisk analfabetism av skrämmande mått och ur mitt perspektiv avsevärt mer abnormt än något som "grabben" skriver.

:skrämd

Jasså, så tycker du... Själv orkar jag faktiskt inte känna empati för alla uppenbart psykiskt sjuka människor som skriver på internet...
Är det så skrämmande tycker du?

Jag får kännslan av att han går hem efter plugget till sin dator, och sitter där. Jag kan ha fel med, men det är den känslan jag får iallafall.

Är det jag som är knepig, eller är inte det ganska standard? Jag menar, jag, och många i min klass (inbillar jag mig iaf) gör just så, och detta är ju ett internet forum...

Dock så pluggar ju jag datorteknik, och sådana är väl lite udda. :)

What the f*ck?

Inte konstigt om man inte får ligga med dom brillorna å den skäggväxten. Skärpning!

Med tanke på att det drösar ner brev från tossiga fruntimmer till landets alla fängslade värstingar så är min teori att den där hemsidan är den ultimata kontaktanonsen...

Jag tror snubben ligger mest i hela sverige. :tuttar

Fan tänk om alla var lika ärliga, då skulle världen se annorlunda ut!
Japp, den skulle se förjävlig ut. Om alla gick och berättade för alla de stöter på hur illa de mår skulle vi alla snart gå under i depression. Faktiskt. Inget fel i att anförtro sig till någon nära när man mår dåligt, men att gå och prata vitt och brett om det hela tiden mår alla, inklusive personen själv, dåligt av. Det är inte vägen ut.

Back