RC
-
Här kommer en liten teaser för er som inte kört än![]()
Inga insekter på visiret idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här kommer en liten teaser för er som inte kört än![]()
Knäppo...Här kommer en liten teaser för er som inte kört än![]()

Jaha idag har jag och wilcan provkört 2 kawa och en Honda.(Wilcan letar efter hoj)
Löddeköpinge fick stå för en ER6F och Z750.
Fleninge för FIreblade 1000rr-08![]()
Ja ni kan ju lista ut vilken som var roligast!
Rolig dag!![]()
Ja fy fan, tack som fan för idag Kriss. Kan knappt tro vad som hände idag. Säljaren "Ja, testa att dra full gas vid 11k varv så ska du få känna hojen"..Nöjde mig med gasa lite lättare å växla vid iaf 6-8k varv, räckte bra det. För när man fan varvat ur 2an så var man ju redan uppe i 200km/h.. Var inte ens ute för det.
Hangover när man var 10år gammal. SLÄNG DIG I VÄGGEN!
Det var inte min mening ;(
För vara första RR-bågen man körde med ett färskt körkort sedan hösten så tyckte jag att jag ändå gjorde en hyfsad insats.
Det var inte min mening ;(
För vara första RR-bågen man körde med ett färskt körkort sedan hösten så tyckte jag att jag ändå gjorde en hyfsad insats.

Ja fy fan, tack som fan för idag Kriss. Kan knappt tro vad som hände idag. Säljaren "Ja, testa att dra full gas vid 11k varv så ska du få känna hojen"..Nöjde mig med gasa lite lättare å växla vid iaf 6-8k varv, räckte bra det. För när man fan varvat ur 2an så var man ju redan uppe i 200km/h.. Var inte ens ute för det.
Hangover när man var 10år gammal. SLÄNG DIG I VÄGGEN!
Det var så lite så.. kul va det som bara den!![]()
Bladen gick undan med dom feta Leo Vince rören.. hehe Synd att det var så kallt bara.. men det kände man knappt av då adrenalinet pumpade ända ut i tårna.
Hmmm, ung och ovan förare, ny r-båge, 10:e februari i Sverige och 200 blås alltså?
Är det någon mer än jag som ser sådana goa röda varningslampor över hela den sammanfattningen?
Sorry att behöva påpeka det uppenbara, förstår att det var en jäkla upplevelse, men även om vi pratar södra delarna av landet lär det väl knappast vara någon som helst värme i vägbanan.
(Nästa gång någon tjurar över att det är så dyrt att försäkra r-hojar som ung man skall jag nog länka till den här tråden...)
Ta't lite piano, och ha lite mer respekt för det du gör, så får du njuta av bågar i framtiden med.
/känner sig som lite jourhavande moraltant

Det intrycket gör du faktiskt inte men ibland så lyser den naiva 19-åringen igenom, och jag förstår det, tror de flesta här inne var som du när vi var 19.En sammanfattning, den sista bilden jag vill ha över mig är att jag är en respektlös snorunge som inte förstår sig på något med trafikens faror osv.
Hoppas ni förstår lite över min dåligt formulerade text.
Peace, love and understanding!![]()
![]()
respektlös snorunge som inte förstår sig på något
Det intrycket gör du faktiskt inte men ibland så lyser den naiva 19-åringen igenom, och jag förstår det, tror de flesta här inne var som du när vi var 19.
En sak du ska tänka på, och som jag inte fattar hur MC-handlaren missade, är att du faktiskt provkört en hoj du inte har körkort för. Eftersom du måste köra begränsat, 25 kW, så gjorde du dig skyldig till olovlig körning. Det innebär förmodligen att försäkringen på hojen inte gällde och hur du fick ut hojen är obegripligt (så vida nån "annan" signade provkörningspappret) Hur säljaren dessutom kan "hetsa" nån med orden "Ja, testa att dra full gas vid 11k varv så ska du få känna hojen".. när det bara är ett par grader ute är fan idiotiskt. Jag har själv tappat greppet i framhjulet två gånger när vi tävlade på grund av kalla däck och halt väglag, det säger bara bye bye.
Oavsett vilket, tänk till innan, sånt här kan sluta illa.
Men glad att du inte klotade.|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |