Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Nu börjar fanimej abstinensen börja ta överhand. Om det är ÖVER + 5 och sol i helgen, är det någon som följer med på en liten busrunda....Inga 110 vägar ( då tycker inte min SM det är roligt )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Jaså bafyllan har släppt nu, eventuellt kan man kanske köra en liten repa på Fredag em eller Söndag em, jag ska blästra ditt nylle![]()
Jag har kidsen i helgen men ska försöka komma loss i 15.00 tiden om det går.Zilversurfer skrev:Bakfyllan satt i hela söndagen, skulle upp 07.00 för att åka till Kalmar![]()
Fredag blir lite tufft för min del, men Söndag är säkert ok....Blästra pffff. Är du inte snäll tvingar jag dig att byta olja när vi kommer tillbaka.
Tymo skrev:jag körde en runda i malmö i fredes och det var 0 grad.. tänkte köra oxå på söndag (idag).. men det e minus grader just nu och lite oklart väder.. fan va synd![]()
GSXR1100R skrev:jag ska blästra ditt nylle![]()
GSXR1100R skrev:Jag köper snart en snöskoter![]()
IOFS om det går i moderat tempo så kan vi ju köra och lämna min grabb i sjöbo och sedan fika i sjöbo.GSXR1100R skrev:Jag har kidsen i helgen men ska försöka komma loss i 15.00 tiden om det går.
Mr K skrev:IOFS om det går i moderat tempo så kan vi ju köra och lämna min grabb i sjöbo och sedan fika i sjöbo.
Nappe skrev:jeje köra till helgen visst säkert![]()
ni får nog ta o hyra ett par snöskotrar då
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |