Ut o leka lite!

Ja vart ska ni körai kväll? Själv tänkte jag och killen dra ner till sjöborakan i kväll och sen vet vi inte mer vart vi ska köra,.... sugna på att följa me ditt?? :lol vwerkar inte vara någon inloggad hehe.. men vi ses kanske på sjöborakan...

Last edited:
Den allsmäktige har straffat mig för att jag inte körde hoj igår, utan tittade på hockey istället.

Idag är man snorig som helvete + ont i halsen. :(

Gott "tränings pass" igår, fårla tacka coach Zmurf för tips o alla goda råd..
Kan bara säga att kroppen känns lite öm å seg, armar som spagetti o 2 rejäla blåmärken på varje ben.
Men det kan det ju vara värt :yoparty 1:an - - -2:an - - - ååå lite 3:an :banana

Skutte skrev:
Kan bara säga att kroppen känns lite öm å seg, armar som spagetti o 2 rejäla blåmärken på varje ben.
Men det kan det ju vara värt :yoparty 1:an - - -2:an - - - ååå lite 3:an :banana
200% förbättring på 2 timmar :tummenupp

Skutte skrev:

Det var det jävligaste vad det har gått fort framåt. Bara att hålla stumt och mata i växel efter växel :tummenupp

Otee skrev:
Det var det jävligaste vad det har gått fort framåt. Bara att hålla stumt och mata i växel efter växel :tummenupp

Vad kan man säga, kanon bra hoj (Se Honda) medelmåttig förare.. = kan bara bli kanon kul o bra. . . jovisst ja har nog hittat ytterligare ett friläge i vxl lådan nr 7 nu tror jag :confused:
Får dock låta både mig o hojen vila lite så man orkar piska runt på SRW på söndag, :rofl

Skutte skrev:
jovisst ja har nog hittat ytterligare ett friläge i vxl lådan nr 7 nu tror jag :confused: Får dock låta både mig o hojen vila lite så man orkar piska runt på SRW på söndag, :rofl

Verkar som de kommer att stryka licensgruppen på Söndag så då får jag nog inte köra. Men lycka till ni andra, ni kommer att få mycket bantid :tummenupp

Edit: det fungerade inte riktigt hundra verkar det som glömde ju det viktigaste.
Ja det är ju en Honda så vad hade du räknat med :tungan

Last edited:
Otee skrev:
Verkar som de kommer att stryka licensgruppen på Söndag så då får jag nog inte köra. Men lycka till ni andra, ni kommer att få mycket bantid :tummenupp
Här stryks ingenting,tror du att du kommer undan så
enkelt :D

Zmurfen skrev:
Här stryks ingenting,tror du att du kommer undan så
enkelt :D

Jag kör über jätte gärna på SRW på Söndag zmurf, men jag tvivlar på att de vill ha en oförsäkrad RR maskin i en gatgrupp. Men går de med på det så kör jag.
Har du plats över i skåpet ner eller skall du köra hojen ner????

Otee skrev:
Jag kör über jätte gärna på SRW på Söndag zmurf, men jag tvivlar på att de vill ha en oförsäkrad RR maskin i en gatgrupp. Men går de med på det så kör jag.
Har du plats över i skåpet ner eller skall du köra hojen ner????
Det dyker alltid upp fler gubbar när det väl e dags:tummenupp
Ska va i malmö på förmiddagen så jag kör direkt till srw.

Det är KM på Knudan samma dag så det lär nog tyvärr inte dyka upp så många fler än de som redan är anmälda. Det vill säga 5 personer och vi behöver vara 8 om det skall bli något.

Otee skrev:
Det är KM på Knudan samma dag så det lär nog tyvärr inte dyka upp så många fler än de som redan är anmälda. Det vill säga 5 personer och vi behöver vara 8 om det skall bli något.
Km et e på lördagen

Otee skrev:

Går alltid att fixa fler till gruppen ju, typ Johan o jag byter gärna grupp om där är för få i gruppen ju :D har hört att mer plats är bättre om man ska få fläska på fullt :yoparty

Du har ju helt rätt zmurfen, KM:et är på Lördag. Det är jag som är ute och yrar i vilket fall som helst (tar imot att erkänna skall du veta).

Skutte, hoppa ni också över så har vi snart en hel Helsingborgsgrupp på G :tummenupp

Nu skall jag bara jaga släp och bil till helgen men det löser sig alltid.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT