Zmurfen
.
Skutte,jag o Joko ska ut o leka lite ikväll.
Fler som e sugna??
Troligtvis blir det ML.
Fler som e sugna??
Troligtvis blir det ML.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det ska snöa nästa vecka,har jag hörtwonderwizard skrev:tyvärr... men fråga gärna igen nästa vecka![]()
Zmurfen skrev:Skutte,jag o Joko ska ut o leka lite ikväll.
Fler som e sugna??
Troligtvis blir det ML.
Zmurfen skrev:Skutte,jag o Joko ska ut o leka lite ikväll.
Fler som e sugna??
Troligtvis blir det ML.
Punka på munkaKungen skrev:Vad är ML ?
200% förbättring på 2 timmarSkutte skrev:Gott "tränings pass" igår, fårla tacka coach Zmurf för tips o alla goda råd..
Kan bara säga att kroppen känns lite öm å seg, armar som spagetti o 2 rejäla blåmärken på varje ben.
Men det kan det ju vara värt1:an - - -2:an - - - ååå lite 3:an
![]()
Skutte skrev:Gott "tränings pass" igår, fårla tacka coach Zmurf för tips o alla goda råd..
Kan bara säga att kroppen känns lite öm å seg, armar som spagetti o 2 rejäla blåmärken på varje ben.
Men det kan det ju vara värt1:an - - -2:an - - - ååå lite 3:an
![]()
Otee skrev:Det var det jävligaste vad det har gått fort framåt. Bara att hålla stumt och mata i växel efter växel![]()
Skutte skrev:jovisst ja har nog hittat ytterligare ett friläge i vxl lådan nr 7 nu tror jagFår dock låta både mig o hojen vila lite så man orkar piska runt på SRW på söndag,
![]()
Här stryks ingenting,tror du att du kommer undan såOtee skrev:Verkar som de kommer att stryka licensgruppen på Söndag så då får jag nog inte köra. Men lycka till ni andra, ni kommer att få mycket bantid![]()
Zmurfen skrev:Här stryks ingenting,tror du att du kommer undan så
enkelt![]()
Det dyker alltid upp fler gubbar när det väl e dagsOtee skrev:Jag kör über jätte gärna på SRW på Söndag zmurf, men jag tvivlar på att de vill ha en oförsäkrad RR maskin i en gatgrupp. Men går de med på det så kör jag.
Har du plats över i skåpet ner eller skall du köra hojen ner????
Km et e på lördagenOtee skrev:Det är KM på Knudan samma dag så det lär nog tyvärr inte dyka upp så många fler än de som redan är anmälda. Det vill säga 5 personer och vi behöver vara 8 om det skall bli något.
Otee skrev:Det är KM på Knudan samma dag så det lär nog tyvärr inte dyka upp så många fler än de som redan är anmälda. Det vill säga 5 personer och vi behöver vara 8 om det skall bli något.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |